دیدار مدیرکل ستاد بحران استان با مدیرعامل منطقه آزاد چابهار
دیدار مدیرکل ستاد بحران استان با مدیرعامل منطقه آزاد چابهار
اقتصادوتجارت : مجید محبی، مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان در دیدار با امير مقدم مدیرعامل سازمان ضمن ابراز خرسندی از همدلی و همکاری مسئولانه سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای فراهم ساختن زمینه‌های توسعه زیرساختی در جلوگیری از وقوع اتفاقات غیر مترقبه جوی اظهار کرد: ایجاد ارتباط بیشتر با مدیریت بحران منطقه، همکاری، ارایه آموزش‌های لازم و کاربردی با بهره‌گیری از توانمندی‌های منطقه با مدیریت واحد و کمک سایر ادارات و دستگاه‌ها جهت پیشگیری از حوادث بسیار ضروری است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، در این نشست امير مقدم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان تاکید کرد: هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی، سرعت و کیفیت انجام خدمت به مردم را بالا می‌برد.

مقدم در ادامه‌ اظهار داشت: همفکری، تدابیر پیشگرانه و واکنش سریع متناسب با بحران حاصل مديريت کارآمد و همدلی بین دستگاه‌ها است.

وی در ادامه این دیدار بیان کرد: ارایه خدمات با هم‌افزایی و تعامل موجب اعتماد عمومی، رضایت‌مندی مردم و رشد و توسعه خواهد شد.

امیر مقدم آمادگی سازمان منطقه آزاد چابهار در بهبود وضعیت کنونی، پرهیز از موازی کاری، ارایه امکانات و تجهیزات به ستاد بحران جهت خدمت به مردم را اعلام نمود.

گفتنی است، این دیدار در دفتر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در ساختمان اداری شماره یک سازمان برگزار گردید.