آمادگی نفت مناطق مرکزی ایران در راه اندازی و افتتاح طرح کشوری NGL3100
آمادگی نفت مناطق مرکزی ایران در راه اندازی و افتتاح طرح کشوری NGL3100
اقتصادوتجارت : مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با همراهی مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی به منظور حل مشکلات و چالش‌های راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار چشمه خوش، کارخانه گاز و گاز مایع ۳۱۰۰ ‌NGL از پروژه‌های مذکور بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی؛ مهندس مهدی حیدری ضمن بازدید از پروژه‌های توسعه ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه ها پرداختند و بر آمادگی این شرکت برای راه اندازی و افتتاح NGL3100 و ایستگاه تقویت فشار تاکید نمود.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی در این بازدید با تاکید بر رفع موانع راه اندازی این پروژه ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و زیست محیطی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در جهت تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رییس جمهور به استان ایلام تاکید کرد.

کارخانه ۳۱۰۰ NGL با هدف جمع آوری گازهای همراه نفت میادین چشمه خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر و همچنین جلوگیری از سوزاندن گازهای همراه نفت احداث شده و علاوه بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت زیست محیطی فراوانی نیز برای منطقه به همراه دارد.