وضعيت اقتصادي در ماه‌هاي آينده بهتر مي‌شود
وضعيت اقتصادي در ماه‌هاي آينده بهتر مي‌شود
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي گفت: در ماه‌هاي آينده با تصميماتي که گرفته شده، وضعيت خيلي بهتري خواهيم داشت و نتايج خود را به طور قطعي نشان خواهد داد.

به گزارش محمد شايان محمدرضايي خبرنگار اقتصاد و تجارت،  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي، «حجت الله عبدالملکي»، در ديدار با مردم در مسجد جامع ابوذر تهران تاکيد کرد: بايد شرايط نامساعد کنوني را که مردم در آن به سر مي برند ترميم و بهسازي کنيم.

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي با بيان اينکه در روز ۹ دي ماه، دشمن از ملت ايران مايوس شد، اظهار کرد: مردم انقلابي، عاشورايي و حسيني ما در سال ۸۸، حضور متفاوتي از خود را نشان دادند.

وي افزود: دشمن، تمام تلاش خود را براي انتقام گرفتن از ملت ايران به کار گرفته است و مي داند که اين نظام و انقلاب با ده‌ها هزار شهيد، آسيب نخواهد ديد. 

عبدالملکي يادآور شد: اما دشمن با برخي اقدامات به دنبال انتقام گرفتن و ضربه زدن به ملت ايران است و يکي از اين راه ها مسائل اقتصادي است. بنابراين وظيفه ما اين است که با خدمت رساني به ملت و حل مشکلات آنها، اين مکر و فريب دشمن را خنثي کنيم.

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي با بيان اينکه دولت سيزدهم، در شرايطي کار را آغاز کرد که مشکلات بسيار زيادي وجود داشت، ادامه داد: رئيس جمهور به ما دستور داده که وقت خود را صرف خدمت به مردم کنيم و به دنبال اين که در گذشته چه اتفاقاتي افتاده، نباشيم.

 وي افزود: رئيس‌جمهور مرتبا، نشست هاي اقتصادي را با وزراي مربوطه برگزار و گزارش‌هاي بيکاري، گراني و معيشت مردم را از مسئولان دريافت و براي آن چاره انديشي مي‌کند.

  وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي با بيان اينکه يقيناً نتيجه اين تلاش ها به زودي، خود را نشان خواهد داد، گفت: قطعا در انتخاب افراد دقت مضاعفي صورت مي‌گيرد.

 وي تصريح کرد: مديران کارآمد، فساد ستيز، انقلابي، دستپاک و مردمي با اين پنج شرط به کار گرفته خواهند شد.

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي يادآور شد: همزمان رصد مسائل و مشکلات در سطوح مختلف انجام مي‌شود، رئيس جمهور تاکنون نزديک به ۱۳ سفر استاني داشته و در هر سفر تعدادي از وزرا، وي را همراهي مي کنند. 

عبدالملکي، هدف از اين سفرها را بررسي مشکلات مردم از نزديک عنوان کرد و گفت: يقيناً اين سفرها به آشنايي با مشکلات مردم و حل و رفع آنها منجر مي شود.

وي تصريح کرد: بنا داريم هر ماه به همراه معاونين و مديران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي، يک مسجد را در تهران يا شهرستان ها براي حل مشکلات مردم  انتخاب کرده و در آن حضور داشته باشيم  و مشکلات را از نزديک بررسي و رفع کنيم.

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي، معاونين، مديران اين وزارتخانه و روساي سازمان هاي تابعه، در ديدار با  اهالي منطقه ۱۷ تهران(فلاح) در مسجد جامع ابوذر تهران، حضور يافت و تا پاسي از شب مشکلات و درخواست هاي مردمي را بررسي کرد.