بدون وثیقه و ضامن از بلوبانک وام بگیرید
بدون وثیقه و ضامن از بلوبانک وام بگیرید
بلوبانک از زمستان سال گذشته سرویس‌های جدید وام خود‌ را به کاربرانش ارائه داد. وام سریع و آسان بلوبانک که بدون نیاز به وثیقه و ضامن و در مدت زمان کوتاه و سریعی به حساب افراد واریز می‌شود، خیلی زود توانست توجه بسیاری از کاربرانی که به دنبال تسهیلات بانکی آسان و راحتی هستند، به خود جلب کند.

بلوبانک از زمستان سال گذشته سرویس‌های جدید وام خود‌ را به کاربرانش ارائه داد. وام سریع و آسان بلوبانک که بدون نیاز به وثیقه و ضامن و در مدت زمان کوتاه و سریعی به حساب افراد واریز می‌شود، خیلی زود توانست توجه بسیاری از کاربرانی که به دنبال تسهیلات بانکی آسان و راحتی هستند، به خود جلب کند.

در سرویس وام سریع و آسان، تمامی کاربران بلوبانک با احراز شرایط میانگین حساب و اعتبارسنجی خود از تسهیلات سه تا ۱۰ میلیون تومانی برخوردار می‌شوند. تمامی مراحل درخواست تا دریافت وام بلوبانک، به شکل آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری کاربران انجام می‌شود.

داشتن میانگین حساب بیشتر از سه میلیون تومان در سه ماه متوالی، از جمله شرایط اصلی برای پرداخت وام سریع و آسان بلوبانک است. کاربرانی که تمایل به دریافت این وام دارند، باید میانگین حساب خود را در سه ماه متوالی به میزان حداقل ۳ میلیون تومان افزایش دهند تا ضمن دریافت سود سپرده خود، شرایط دریافت وام سریع و آسان بلوبانک را پیدا کنند.

خدمات سرویس وام بلوبانک اما پس از پرداخت وام و اقساط آن به پایان نمی‌رسد، چرا که این وام تنها آغاز مسیر اعتباری کاربران است تا در آینده بتوانند وام‌هایی با مبالغ بیشتر را از بلوبانک دریافت کنند.

چگونگی ثبت درخواست

اگر قصد دریافت وام سریع و آسان بلوبانک را دارید، برای مشاهده وضعیت حساب خود کافی‌ست در منوی پروفایل به بخش «بلوکلاب» بروید. در این بخش چنانچه شرایط دریافت وام را داشته باشید، گزینه‌ای به نام «وام سریع و آسان» را مشاهده می‌کنید. در این مرحله براساس میانگین حساب سه ماه گذشته‌تان، حداکثر مبلغ دریافت وام مشخص شده است. پس از آن با مراجعه به بخش «وام» در منوی «فروشگاه» اپلیکیشن بلوبانک، می‌توانید میزان مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت آن را با توجه به شرایط خود مشخص کنید. حداکثر زمان بازپرداخت وام ۶ ماه است.

پس از تعیین مبلغ وام و مدت زمان اقساط، کافی‌ست گزینه «درخواست وام» را لمس کنید، تا درخواست وام شما به بلوبانک ارسال شود. در این مرحله بلوبانک درخواست شما را بررسی می‌کند. پس از اعتبارسنجی (عدم بدهی معوق بانکی، عدم چک برگشتی یا بدحسابی بانکی) و تایید شرایط، قرارداد به منظور امضای دیجیتال برای‌تان ارسال می‌شود. پس از ثبت امضای دیجیتال خود که به راحتی و با تشحیص چهره، اثر انگشت و یا پترن ورودی گوشی‌تان انجام می‌شود، می‌توانید مفاد قرارداد را مشاهده کرده و آن را تایید کنید.

در این مرحله درخواست وام به سامانه سمات (سامانه متمرکز اطلاعات تسهیلات و تعهدات) بانک مرکزی ارسال می‌شود. پس از ارسال تاییدیه این سامانه، مبلغ وام به حساب‌تان واریز می‌شود. تمامی این مراحل چنانچه اختلال و تاخیری از سمت سامانه سمات نداشته باشد، در زمانی کمتر از هفت دقیقه با واریز مبلغ وام به پایان می‌رسد.

شرایط وام

وام سریع و آسان بلوبانک با نرخ سود ۲۲ درصد و کارمزد ۴ درصدی پرداخت می‌شود. نرخ کارمزد وام براساس میزان فعالیت هر کاربر احتمال کاهش را دارد و کاربران فعال بلوبانک شامل تخفیف می‌شوند. البته کاربرانی که تمامی مبلغ وام را طی یک ماه و پیش از سررسید قسط اول تسویه کنند، سود وام دریافتی را پرداخت نمی‌کنند و تنها مبلغ کارمزد از وام آنها کسر می‌شود.

پس از دریافت وام با مراجعه به منوی وام اپلیکیشن، می‌توانید جزئیات مربوط به آن، شامل زمان پرداخت، مبالغ اقساط و… را مشاهده کنید. به صورت پیش‌فرض و در صورت داشتن موجودی، برداشت اقساط به شکل خودکار انجام می‌شود اما چنانچه تمایلی به این کار ندارید، می‌توانید با غیرفعال کردن برداشت خودکار، اقساط را هر ماه خودتان به صورت دستی پرداخت کنید.

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی کاملا آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، به نشانی https://blubank.com مراجعه کنید.