گشت مستمر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک در سطح منطقه در حال انجام است
گشت مستمر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک در سطح منطقه در حال انجام است
اقتصادوتجارت : مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک گفت: در روزهای سرد و بعضا برفی فصل زمستان عوامل این مرکز به صورت مستمر در حال گشت زنی جهت ساماندهی افراد بی خانمان و آسیب پذیر هستند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک حسین فتحی مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری این منطقه ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: گشت خودرویی این مرکز با دو شیفت کاری ۸ صبح تا ۴ بعدازظهر و ۹شب تا ۴ صبح به صورت پیگیرانه معابر و نقاط بی دفاع شهری را رصد می کنند تا افراد نیازمند به سرپناه را به گرمخانه ازگل که مرکز ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در منطقه یک است، منتقل نمایند.

وی افزود: با همکاری سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران شب ها یک دستگاه اتوبوس نیز در میدان تجریش مستقر است تا افراد بی خانمانی که تمایل به رفتن به گرمخانه ازگل را ندارند، بتوانند در آنجا ساکن شوند.

فتحی در زمینه خدمات قابل ارائه در گرمخانه ازگل به افراد بی سرپناه گفت: در این مرکز افراد از پوشش، تغذیه، امکانات بهداشتی و خدمات پزشکی رایگان بهره مند می شوند.

این مقام مسئول از شهروندان درخواست کرد که چنانچه با افراد آسیب پذیر و نیازمند به سرپناه مواجه شدند با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند تا در زمینه انتقال آنان به گرمخانه اقدام کنند.