گردشگری دربند با رفع مشکل ترافیک آن باید توسعه یابد
گردشگری دربند با رفع مشکل ترافیک آن باید توسعه یابد
اقتصادوتجارت : معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه و شهردار ناحیه کوهستان باهدف ارزیابی و ارتقای سطح ایمنی معابر کوهستانی از وضعیت مسیرهای اصلی و فرعی کوهستان دربند بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک و علی باقری شهردار ناحیه کوهستان این منطقه به همراه چندی از مدیران شهری از وضعیت مسیرها و معابر سواره رو، پیاده رو، نرده ها و حفاظ های ایمنی معابر کوهستانی با هدف ارزیابی پتانسیل و ارتقای سطح گردشگری و  کوهنوردی ایمن, از کوهستان دربند و جاده پس قلعه بازدید کردند.

در این بازدید اسفراینی نژاد بر ضرورت توسعه گردشگری منطقه یک  به منظور بهره مندی تمامی مردم در نقاط مختلف شهر از این محیط های خوش آب و هوا, جذاب و  زیبا تاکید کرد.

باقری نیز ابراز داشت: با توجه به افزایش روزافزون کوهنورد و گردشگر در مسیرهای کوهنوردی کوهستان, مخصوصاً مسیر کوهنوردی دربند, باید هرچه سریعتر نسبت به حل مشکلات ترافیکی خیابان دربند و میدان سربند در روزهای تعطیل اقدام شود و همچنین با شناسایی پرتگاه ها نسبت به نصب نرده و حفاظ ایمنی معابر و حاشیه روددره ها اقدام شود تا شاهد بروز حوادث تلخ و ناگوار نباشیم و شهروندان و کوهنوردان عزیز با آرامش خاطر نسبت به بازدید از کوهستان زیبا اقدام کنند.