گام بلند در تحقق مدیریت واحد برای بزرگترین تجمع مردمی
گام بلند در تحقق مدیریت واحد برای بزرگترین تجمع مردمی
اقتصادوتجارت :شهردار منطقه ۲۲ از نخستین مانور عملیاتی مدیریت بحران با حضور میلیونی هموطنان در روز طبیعت (۱۳فروردین) تنها در بوستان جنگلی چیتگر خبر داد و گفت: این مانور با برنامه‌ریزی از پیش طراحی شده با مشارکت دستگاه‌های خدمات رسان مورد اجرای موفقیت آمیز قرار گرفت.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حمیدرضا حاجوی اظهار داشت: حضور میلیونی هموطنان در روز طبیعت در بوستان جنگلی چیتگر و خدمات رسانی گسترده مدیریت شهری منطقه ۲۲ نخستین مانور عملیاتی بحران شهر تهران را با مدیریت واحد شهرداری منطقه فراهم کرد و به صورت نامحسوس اسکان اضطراری بیش از یک میلیون نفر از شهروندان تهرانی از سه تا بعضا ۱۸ ساعت در بوستان با هماهنگی سایر دستگاه‌ها تمرین شد.

وی افزود: بوستان جنگلی چیتگر با وجود یک هزار هکتار وسعت زیرساخت لازم برای اقامت اضطراری را دارد و برنامه‌ریزی این مانور از هفته‌های پایانی اسفندماه ۱۴۰۱ پیش بینی شده بود.

حاجوی ادامه داد: براساس آمارها تنها در روز طبیعت ۳۰۰ هزار خودرو به این مجموعه مراجعه داشتند و نزدیک به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر اسکان داشتند که رشد ۲۰ درصدی مراجعه کننده نسبت به سال گذشته را نشان می دهد؛ همچنین تعداد قابل توجهی از مسافران نوروزی به مدت ۴۸ ساعت در این بوستان اسکان داشتند.

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: این عملیات با حضور ۱۵۵۰ نفر از عوامل نیروی انتظامی، نیروی راهنمایی و رانندگی، یگان ویژه، نیروی هلال احمر، مامور آتش نشانی، نیروی اورژانس و نیروی اجرایی مدیریت شهری با حضور مسئولان شهری، انتظامی و امنیتی برگزار شد.