کاهش ترددهای غیرضروری به هنگام بارش برف در معابر شهر ضروری است
کاهش ترددهای غیرضروری به هنگام بارش برف در معابر شهر ضروری است
اقتصادوتجارت : معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک با اشاره به کاهش محسوس دما و احتمال بارش برف در روزهای پیش رو بر ضرورت کاهش تردد های غیر ضروری شهروندان در معابر تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک حمید مهری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته از سوی سازمان هواشناسی کشور در خصوص بارش برف و کاهش محسوس دمای هوا در روزهای پیش رو اظهار داشت: برف روبی و یخ زدایی معابر در زمان بارش برف در صورت وجود ترافیک در مسیر ها همواره با مشکل روبرو خواهد بود از این رو از شهروندان درخواست می کنیم حتی الامکان در مواقع بارش برف و فعالیت اکیپ های خدماتی از تردد غیر ضروری در معابر شهر خودداری نمایند.

وی افزود: در راستای پیشگیری از آسیب ها و صدمات، نمک پاشی و محلول پاشی در معابر و همچنین یخ زدایی و برف روبی در ساعات اولیه بارش برف ضروری است که این مهم در صورتی محقق می شود که شاهد کاهش تردد در معابر باشیم.

این مقام مسئول از آماده باش کامل سایت های برفروبی و نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه یک در زمان بارش برف و نزول رحمت الهی خبر داد و گفت: نیروهای خدمات شهری با اولویت استقرار در نقاط حساس و محل های پر رفت و آمد در این مکان ها حضور دارند و به صورت شبانه روزی برای فراهم نمودن معابری امن برای شهروندان تلاش می کنند.