پایانه تاکسیرانی سازمان آب مسقف می شود
پایانه تاکسیرانی سازمان آب مسقف می شود
اقتصادوتجارت : طرح مسقف شدن پایانه حمل ونقل عمومی سازمان آب با هدف تامین رفاه شهروندان و رانندگان اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی، شهردار منطقه با اشاره به ضرورت و اجرای اهمیت طرح گفت: در راستای اقدامات اجرایی در بهبود کیفی و کمی خدمات رسانی سیستم حمل ونقل عمومی همزمان با ساماندهی پایانه سازمان آب، طرح بهسازی و مسقف کردن آن در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: طرح مسقف شدن ، با بهره گیری ازسیستم‌های جدید پوششی واستاندارد جهت پوشش دهی به کلیه ایستگاه‌های تاکسیرانی اجرا می‌شود که در حال حاضر در مرحله اجراي فوندانسيون است،
به گفته صالحی دراجرای این طرح از نوعی سیستم پوشش دهی استفاده می‌شود که علاوه برجلوگیری از انعکاس نورخورشید وسرما موجب زیبایی نمای پایانه را نیز فراهم می‌کند.
وی با بیان اینکه ۱۰ خط تاکسیرانی و ۷۰۰ تاکسی در این پایانه فعالیت دارد،افزود: با توجه به تقاضای بالای سفر در این پایانه، به منظور بهبود خدمات رسانی به شهروندان ؛ ارتفاع یک لاین به نحوی طراحی شده است که در صورت ازدحام مسافر، امکان تردد اتوبوس کمکی برای جا به جایی شهروندان فراهم شود..
شهردار منطقه۲ در تشریح اقدامات پیش بینی شده در طرح به بهسازی و ساماندهی پایانه ، گفت:دراین طرح بهسازی سرویس بهداشتی احداث نمازخانه و اتاق اداری وهمچنین ساماندهی سکوها متناسب با استانداردهای لازم با هدف ارتقای رفاه رانندگان وشهروندان پیش بینی شده است.