پاسخگویی به بیش از ۷۰ نفر از شهروندان در اولین جلسه ملاقات مردمی عضو شورای اسلامی شهر تهران
پاسخگویی به بیش از ۷۰ نفر از شهروندان در اولین جلسه ملاقات مردمی عضو شورای اسلامی شهر تهران
اقتصادوتجارت : در راستای اجرای پویش پیگیر کار مردم جنوب تهران و در اولین جلسه ملاقات مردمی جعفر بندی شربیانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با شهروندان منطقه ۲۰ در روز شنبه ۱۹ فروردین ماه به درخواست های بیش از ۷۰ نفر از شهروندان رسیدگی شد.‌

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ جعفر بندی شربیانی با بیان اینکه چهارمین دوره طرح پیگیر کار مردم جنوب تهران را امسال از منطقه بیست به عنوان قبله تهران آغاز کردیم، افزود: در این پویش سعی می کنیم بدون واسطه و تشریفات معمول به هر تعداد که شهروندان مراجعه می کنند، در خدمت آنها باشیم و گره از مشکلات باز کنیم.

🔻به گفته شربیانی، پیکان توسعه در مدیریت شهری به سمت جنوب تهران است و باید از مشکلات آنها بیشتر کاسته شود و از یاد نبریم که یکی از اهداف مدیریت شهری نیز کاهش فاصله طبقاتی بین شمال و جنوب شهر است.

🔻او استقبال مردم از پویش پیگیر کار مردم را خوب و مناسب توصیف کرد و گفت: این نشان می دهد که اطلاع رسانی خوبی در این باره توسط شهرداری های جنوب تهران انجام شده است.

🔻شربیانی اظهار داشت امروز بیش از ۷۰ نفر مراجعه کردند که بیشتر مشکلات مطرح شده در حوزه شهرسازی بود و درخواست های شهروندان در چارچوب قوانین و ضوابط بررسی و دستور رسیدگی صادر شد، اما در موضوعات دیگر مثل حمل و نقل و عمران، موضوعات فرهنگی و آسیب های اجتماعی هم مواردی مطرح شد.

🔻وی خاطرنشان کرد: پویش پیگیر کار مردم در سال جدید از منطقه بیست به عنوان قبله تهران شروع شده است و پس از بازدید مناطق ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ مجدد در شهرداری منطقه ۲۰ حضور خواهم یافت.