ویژه برنامه‌های فرهنگی متروی تهران به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها
ویژه برنامه‌های فرهنگی متروی تهران به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها
اقتصادوتجارت : سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌‌آهن شهری تهران و حومه گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت ام‌ابیها فاطمه زهرا سلام الله علیها و در مسیر راهپیمایی عزاداران مراسم فاطمی برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه سید محمد نقیب در تشریح این برنامه‌ها افزود: اجرای سرود و همخوانی توسط گروه هنرمندان نوجوان با خواندن قطعات ویژه‌ این مناسبت و اجرای نمایش میدانی مردان نقره‌ای با اجرای مفهومی و بیان مفاهیم فرهنگی بخشی از این برنامه ها است.

وی تصریح کرد:این برنامه ها با هدف ترویج شعائر اسلامی و فرهنگ متعالی فاطمی‌ در دو ایستگاه میدان انقلاب اسلامی و تئاترشهر برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌‌آهن شهری تهران و حومه در پایان به برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر راهپیمایی اشاره کرد و گفت: به منظور پذیرایی از شهروندان در مسیر راهپیمایی، ایستگاه صلواتی آماده ارایه خدمات به شهروندان در طول برنامه می‌باشد.
گفتنی است، برنامه‌های فرهنگی متروی تهران روز پنج‌شنبه ۱۶دی ماه ۱۴۰۰مصادف با روز سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها برگزار می‌گردد.