ملت ایران نشان دادند پای نظام و انقلاب هستند
ملت ایران نشان دادند پای نظام و انقلاب هستند
اقتصادوتجارت : دکتر احمد احمدی صدر رییس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از فعالیت ده ها مرکز ویژه آسیب‌دیدگان اجتماعی در پایتخت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران دکتر احمدی صدر امروز در حاشیه راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: امروز نیز شاهد هستیم مردم همانند سنوات گذشته و با شکوه‌تر از سال قبل در مراسم یوم الله بیست و دوم بهمن شرکت کردند.

🔻وی با اشاره به حضور گسترده مردم در این راهپیمایی باشکوه گفت: طی ماه‌های گذشته اقداماتی در داخل کشور انجام شد ولی شما می بینید که امروز ملت ایران در راهپیمایی ۲۲بهمن حضور پیدا کردند و نشان دادند پای نظام و انقلاب هستند.

🔻دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران ادامه داد: مردم ایران نشان دادند که در مواقع بحران، پای نظام و انقلاب هستند و امروز نیز این موضوع را به وضوح نشان دادند.

🔻دکتر احمدی صدر تصریح کرد: در مراسم راهپیمایی امسال چندین غرفه کارآفرینی برپا شده و مردم می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را از این طریق نیز خریداری کنند.

🔻رئیس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده ده ها مرکز ویژه ساماندهی وضعیت آسیب‌دیدگان اجتماعی در پایتخت راه‌اندازی شده است‌.