مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی برگزار شد
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی برگزار شد
اقتصادوتجارت : طی مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان تأمین‌اجتماعی، روح‌الله سمیع به عنوان مشاور مدیرعامل و سرپرست دفتر مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی منصوب و از زحمات رضا معینی، مدیرکل سابق دفتر مدیرعامل تقدیر شد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در این مراسم از زحمات و تلاش‌های رضا معینی، مدیرکل سابق دفتر مدیرعامل تقدیر کرد و گفت: “آقای معینی از جمله مدیران با اخلاق و خیرخواه سازمان تأمین‌اجتماعی هستند که در دوره مسئولیت خود منشأ خیر برای این سازمان بودند.”

دکتر موسوی، برای روح‌الله سمیع نیز آرزوی توفیق کرد و گفت: “آقای سمیع مدیری توانمند و دارای تجربیات ارزشمند در حوزه‌های مختلف است و در مسئولیت جدید نیز بدون تردید منشأ خیر و اثر خواهند بود.”

روح‌الله سمیع، سرپرست دفتر مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این مراسم از اعتماد دکتر موسوی تشکر کرد و گفت: “امیدوارم در مدتی که توفیق خدمت در سازمان تأمین‌اجتماعی را دارم بتوانم به نظام و انقلاب خدمت کرده و با استفاده از ظرفیت مجموعه و تجربیات همکاران، برای تحقق اهداف سازمان در خدمت به اقشار زحمت‌کش جامعه موثر باشم.”

رضا معینی، مدیرکل سابق دفتر مدیرعامل نیز از همکاری و همراهی مدیرعامل و مدیران و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی در دوره خدمت خود تشکر و برای آقای سمیع آرزوی توفیق کرد.

“روح‌الله سمیع” پیش از این در سمت‌های اجرایی مختلف نظیر رئیس اداره بازرسی و نظارت وزارت کشور، مدیر مرکز عملکرد بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور، رئیس شورای مشورتی کارکنان وزارت کشور و همچنین رئیس کمیته مالی و پشتیبانی هیأت مرکزی بازرسی انتخابات کشور سابقه فعالیت داشته است.

متن حکم انتصاب صادر شده توسط دکتر میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بدین شرح است:
جناب آقای روح‌الله سمیع
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)
نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مشاور مدیرعامل و سرپرست دفتر مدیرعامل منصوب می‌شوید.
شایسته است با سرلوحه قرار دادن شعائر و اهداف دولت مردمی سیزدهم؛ از جمله عدالت محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری، در تحقق مأموریت‌ها به شرح ذیل همت گمارید:

مدیریت امور مرتبط با پیگیری، هماهنگی و نظارت بر حسن اجرای دستورات مدیرعامل سازمان و ارائه گزارش.
مدیریت امور مرتبط با هماهنگی‌های لازم با مدیران ستادی و استانی و برقراری تعامل با معاونت‌ها و دفاتر مستقل ستادی، شرکت‌ها و موسسات تابعه به منظور جمع‌آوری گزارشات مدیریتی، اطلاعات تکمیلی و تلفیق، تلخیص و جمع‌بندی طرح‌ها و مطالب پیشنهادی و ارائه گزارش به مدیرعامل جهت اعمال نقطه نظرات مدیرعامل و اتخاذ تصمیم مقتضی.
تلاش در جهت ساماندهی مکاتبات حوزه مدیرعامل و پیگیری تا حصول پاسخ لازم.
مدیریت امور مرتبط با هماهنگی، تعامل و ارتباط موثر با دفتر وزارتی متبوعه، استانداری‌ها و دفاتر وزارتخانه‌ها.
ابلاغ مصوبات هیأت مدیره به واحدهای ذی‌مدخل و هماهنگی بین واحدی و پیگیری بر حسن اجرای به موقع و صحیح آنها و ارائه گزارش به مدیرعامل.
انجام فعالیت‌های مربوط به صدور احکام انتصاب مدیران از سوی مدیرعامل در حوزه سازمان و اعضای هیأت مدیره شرکت‌ها و موسسات تحت پوشش.
مدیریت امور مرتبط با بررسی و پیگیری مکاتبات واصله با عنوان مدیرعامل از سوی مراجع فراسازمانی، مطالعه و انجام امور کارشناسی و هماهنگی با واحدهای ذیربط حسب دستور مدیرعامل و ارائه گزارش نتایج حاصله در زمان مقرر.
تعامل و ارتباط سازنده مستمر فی‌مابین معاونت‌ها به منظور همسوسازی فعالیت‌ها، رفع تعارضات، همکاری در طرح‌های مشترک و هم‌افزایی سازمانی برحسب مورد و موضوع با دستور مدیرعامل.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین علیهم‌السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.