عرضه ماشین آلات راهسازی تملیکی در دو مزایده خردادماه
عرضه ماشین آلات راهسازی تملیکی در دو مزایده خردادماه
اقتصادوتجارت : مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری مزایده در خرداد ماه برای فروش ماشین آلات راهسازی تملیکی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی مدیر عامل این سازمان در سفری به استان آذربایجان غربی ضمن بازدید از گمرک بازرگان و ماشین آلات راهسازی مانده در این گمرک در جمع رسانه‌ها، اظهار داشت: در کل کشور حدود ۵۰۰ دستگاه انواع مختلف ماشین آلات راهسازی در استان های بوشهر، خوزستان، هرمزگان و آذربایجان غربی وجود دارد. آنچه از این دستگاه ها متروکه می شود نیاز به مجوز کمیسیون ماده یک داشت. با پیشنهاد دولت و آنچه در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ پیش بینی شد مشکل تعیین تکلیف این نوع اقلام رفع می شود و برابر حکم بودجه در نخستین مزایده الکترونیکی این سازمان که در خرداد ماه برگزار می شود تعیین تکلیف خواهد شد.

وی تاکید کرد: در خرداد ماه دو مزایده الکترونیکی شماره ۲۶۸ عادی و مزایده ۵۷۸ فوق العاده برای ماشین آلات راهسازی برگزار تا هر چه سریعتر این کالاها پیرو وعده داده شده مبنی بر تعیین تکلیف، به سرانجام برسد.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تاکید کرد: صاحبان کالا ها می توانند از طریق مزایده الکترونیکی سراسری پیشنهاد قیمتی خود را مطرح و برنده مزایده شوند.