ساماندهی ۴۰ معتاد متجاهر و متکدی در محلات جنوبی کلانشهر تهران
ساماندهی ۴۰ معتاد متجاهر و متکدی در محلات جنوبی کلانشهر تهران
اقتصادوتجارت : مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای طرح کلونی های آسیب زای شهر تهران با محوریت ساماندهی معتادان متجاهر خبر داد و گفت: طرح ساماندهی معتادان متجاهر در جنوبی ترین محدوده شهر تهران با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و شهرداری منطقه۲۰ به اجرا در آمد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران دکتر احمد احمدی صدر در خصوص اجرای این طرح اظهار داشت: پیش از اجرای طرح، اقدامات کارشناسی برای شناسایی کلونی های تجمع معتادان متجاهر در محلات جنوب پایتخت صورت گرفته بود.

🔻وی افزود: از ۱۳۶ کلونی شناسایی شده در شهر تهران ۶ کلونی مختص منطقه ۲۰ تهران بود که با اجرای این طرح در این نقاط، ۴۰ معتاد متجاهر و متکدی مورد ساماندهی قرار گرفتند.

🔻دکتر احمدی صدر ادامه داد: در قالب کلونی های مورد اجرای طرح سایر نقاط شامل خیابان فدائیان اسلام، اطراف حرم عبدالعظیم حسنی (ع)، میدان نماز، شهرک ۱۳ آبان، محور جنوبی خیابان شهید رجایی، بلوار مدرس، بوستان های زارع و دختران این طرح به مدت نیم روز به اجرا در آمده است.

🔻مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان شد: طرح ساماندهی معتادان متجاهر به شکل مداوم در مناطق گوناگون شهر تهران به اجرا در خواهد آمد و در فصل پاییز به شکل ویژه تر این طرح ادامه خواهد داشت.