زنگ مکتب شهادت در مدارس منتخب منطقه ۲ نواخته شد
زنگ مکتب شهادت در مدارس منتخب منطقه ۲ نواخته شد
اقتصادوتجارت : زنگ مکتب شهادت در مدارس منتخب منطقه 2 به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان، نواخته شد.

به گزارش اقتصادوتجارت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، کاظم داودی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان اینکه ۱۳ آبان یکی از مهمترین روزهای انقلاب اسلامی در تاریخ معاصر و روز تجلی اقتدار جوانان ایران در برابر توطئه دشمنان و استکبار است اظهار داشت؛ ویژه برنامه ها و فعالیت های فرهنگی دراین خصوص درسطح محلات منطقه باهمكاري مساجد، شوراياري ها،سراي محلات، سازمان هاي مردم نهاد و…اجرا می شود.
وی با ببان اینکه برنامه‌ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین اهمیت بصیرت و مقاومت برگزار می شودافزود: برگزاری مسابقات فرهنگی همچون نقاشی، شعر و داستان های حماسی با بهره گیری از فضای مجازی و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی از مهم ترین برنامه های گرامیداشت ۱۳ آبان است.
معاون شهردار منطقه۲ تجلیل و تکریم خانواده شهید دانش آموز ۱۳ ساله ساکن در محله فرحزاد و نواختن زنگ مکتب شهادت در مدارس منتخب را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برشمرد.
وی افزود: فضاسازی بصری درساختمان های شهرداری و سرای محلات وهمچنین انتشار مطالب مرتبط با ۱۳ آبان به شکل بروشور، پوستر، کپشن و کلیپ مناسبتی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت این روز است.