زمان‌ برگزاری مزایده های اموال منقول ۱۴۰۳ اعلام شد
زمان‌ برگزاری مزایده های اموال منقول ۱۴۰۳ اعلام شد
اقتصادوتجارت : عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و جدول زمان‌بندی 11 مزایده برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی از تداوم مزایده های اموال منقول این سازمان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار کرد: این سازمان در سال جدید همانند سنوات گذشته کالاهای در اختیار خود را که دارای احکام قضایی قطعی هستند را طبق جدول زمانبندی پیش بینی شده در سال جدید به مزایده خواهد گذاشت.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و جدول زمانبندی شده در سال جدید، ۱۱ مزایده اموال منقول پیش بینی شده است که به صورت ماهانه برگزار می شود.

غلامی باغی خاطرنشان کرد: از زمان ورود هیئت‌مدیره جدید از سال ۱۴۰۱ ، مبلغ ۲۱ هزار میلیارد تومان اموال منقول به فروش رفته است.

وی همچنین از همکاری و تعامل رسانه ها در پوشش اخبار مزایده در سال ۱۴۰۲ تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد روند این تعامل در سال ۱۴۰۳ نیز ادامه یابد.