رکورد فروش اموال غیرمنقول شکسته شد
رکورد فروش اموال غیرمنقول شکسته شد
اقتصادوتجارت : عضو هیات مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از شکسته شدن رکورد فروش اموال غیرمنقول در مزایده‌های سراسری الکترونیکی در هفت ماهه امسال خبر داد.

به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، علیرضا نورنژاد عضو هیات مدیره و معاون حقوقی و فروش اموال غیر منقول سازمان اظهارداشت: رکورد فروش اموال غیرمنقول در مزایده‌های سراسری الکترونیکی نسبت به دوره مشابه سال قبل شکسته شد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۷ مزایده اموال غیرمنقول شامل املاک، مستغلات تجاری و غیرتجاری، زمین‌ با کاربری‌های گوناگون و سایر موارد برگزار شده که بالغ بر ۱۲۵۰ میلیارد ریال حاصل فروش به خزانه کل کشور واریز شده است.

نور نژاد تاکید کرد:‌ در آخرین مزایده برگزار شده نیز ۷۰۰ میلیارد ریال از املاک به فروش رسید که در آن ملک‌های تجاری، مسکونی و غیره متهمین مطرح فراری نیز به مزایده گذاشته شد.

معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان بیان داشت: مزایده‌های اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت برگزار می‌شود و جزئیات دقیق املاک و مستغلات عرضه شده به همراه ارزش پایه کارشناسی نیز در تارنمای سازمان به نشانی TAMLIKI.IR قابل مشاهده است.