روابط عمومی منطقه ۲۲ در جشنواره بارش خوش درخشید
روابط عمومی منطقه ۲۲ در جشنواره بارش خوش درخشید
اقتصادوتجارت : در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره بارش، روابط عمومی منطقه ۲۲ رتبه اول پویش امام رضایی‌ها، رتبه دوم مستندسازی و اطلاع رسانی طرح خرسندساز شهرداری تهران و رتبه سوم جشنواره را کسب کرد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، عصر امروز همزمان با برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره بارش ( برنامه ارتقا روابط عمومی های شهرداری تهران) در پردیس سینمایی ملت با ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و همچنین رای هیات داوران جشنواره، روابط عمومی منطقه ۲۲ رتبه‌های اول تا سوم در سه بخش جشنواره را به خود اختصاص داد.

در این جشنواره علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران،محمد خانی سخنگوی شهرداری و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل، باقری معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری تهران و همچنین شهرداران مناطق ۳ و ۲۲ و بهرام عظیمی داور جشنواره بارش حضور داشتند.

نخستین رویداد بارش به همت مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران همزمان با سی‌ام اردیبهشت ماه مصادف با روز روابط عمومی در برج میلاد برگزار شد و عصر دیروز مراسم اختتامیه آن با حضور کلیه مدیران و کارکنان روابط عمومی‌های مناطق ۲۲گانه در پردیس ملت برگزار شد.

این رویداد با هدف ایجاد انگیزه و رقابت بین همکاران و کشف استعدادهای جدید در حوزه ارتباطات و روابط عمومی و ارزیابی مدیران و کارشناسان این عرصه برگزار شد.