رقابت دانش آموزان منطقه ۲ برای روایتگری تردد ایمن
رقابت دانش آموزان منطقه ۲ برای روایتگری تردد ایمن
اقتصادوتجارت : معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 2 گفت: با اجرای طرح آموزواره فصلی حرکت روایت چگونگی تردد دانشآموزان به مدرسه و حواشی آن به مسابقه گذاشته شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، محمد حسین کریمی معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۲ گفت: با هدف آموزش و ارتقای فرهنگ ترافیک طرح;آموزواره فصلی حرکت درقالب برنامه های آموزشی-تفریحی برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به همزمانی سومین دوره از این طرح با ایام بازگشایی مدارس، محور برنامه ها به رفت و آمد ایمن به مدرسه اختصاص دارد.

کریمی افزود: این مسابقه ویژه رده سنی پیش دبستانی تا پایه دوازدهم است و افراد می توانند در رشته های عکس، نقاشی، فیلم یک دقیقه ای و خاطرهنویسی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه آثار در ۲ مرحله داوری می;شود، ادامه داد: آثار پس از دریافت توسط کارشناسان در منطقه داوری و برترینها به سازمان حملونقل و ترافیک ارسال میشود تا در بخش شهر تهران به هم شرکت داده شود. در نهایت برترین آثار علاوه بر تجلیل در ایستگاههای اتوبوس نصب و بهصورت کتابچه هم منتشر خواهد شد.

معاون حملونقل و ترافیک شهردار منطقه۲ مهلت ارسال آثار را تا روز ۱۵ آذرماه اعلام کرد و افزود:;علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه میتوانند آثار خود در اپلیکیشن شاد به شماره ۰۹۱۲۸۹۹۴۲۷۴ ارسال کنند.