دیدار شهردار منطقه ۲۲ با پرستاران وپزشکان بیمارستان تریتا و درمانگاه شهرداری منطقه۲۲
دیدار شهردار منطقه ۲۲ با پرستاران وپزشکان بیمارستان تریتا و درمانگاه شهرداری منطقه۲۲
اقتصادوتجارت : به مناسبت میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار، شهردار منطقه ۲۲ با پرستاران وپزشکان بیمارستان تریتا و درمانگاه شهرداری منطقه۲۲ دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحید رضا محمدی شهردار منطقه، در حاشیه این دیدار ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار ،گفت: پرستاران از جمله اقشار زحمت‌کش جامعه هستند و تلاش شبانه‌روزی آنان برای مداوای بیماران نباید نادیده گرفته شود.

شهردار منطقه ۲۲ در ادامه افزود: این قشر پر تلاش و زحمتکش با سرمشق قرار دادن حضرت زینب (سلام الله علیها) و با احساس مسئولیت و وجدان حرفه ای وظایف خود را به خوبی انجام می دهند.
وی استقامت و صبوری شبانه‌روزی کادر درمان را بسیار ارزشمند و قابل ستایش خواند و تصریح کرد: در طول دو سالی که از شیوع بیماری کرونا در کشور می‌گذرد صحنه‌هایی زیبا و حماسه‌هایی بزرگ توسط مدافعان سلامت خلق شده است.
محمدی به شهادت تعدادی از مدافعان سلامت نیز اشاره کرد و با تاکید بر اینکه کادر بهداشت و درمان در کنار تکالیف سازمانی خود فراتر از وظیفه‌شان خدمتگزاری کرده‌اند، گفت : امیدواریم در آینده نزدیک با همکاری و مشارکت آحاد مردم شاهد از بین رفتن این ویروس منحوس و برقراری شادی و نشاط همیشگی در جامعه باشیم.

شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه تاکنون از سرانه های درمانی و بهداشتی به خوبی استفاده نشده است، گفت: مدیریت شهری منطقه۲۲ آماده همکاری و استفاده ازپتانسیل های سرمایه گزاران بخش خصوصی است تا با برنامه ریزی مناسب بتوانیم از ظرفیت های خوب سرانه های بهداشتی و درمانی در سطح منطقه استفاده کرد.

گفتنی است در پایان این دیدار لوح تقدیر و هدایایی نیز توسط شهرداری منطقه ۲۲ به پرستاران نمونه اهداء شد.