دکتر احمدی صدر : استعدادهای نهفته کودکان کار با استفاده از ابزار علمی به مسیر درست هدایت می شوند
دکتر احمدی صدر : استعدادهای نهفته کودکان کار با استفاده از ابزار علمی به مسیر درست هدایت می شوند
اقتصادوتجارت : آیین افتتاحیه سی و ششمین مرکز پویا شهر( اولین مرکز تخصصی استعدادیابی پویاشهرهای پایتخت) با حضور دکتر احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی ، مادر گرامی یکی از شهدای والامقام و تنی چند از مدیران ارشد شهری در منطقه۵ پایتخت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر احمدی صدر در جریان این مراسم با بیان اینکه مرکز فوق اولین مرکز تخصصی استعدادیابی کودکان در معرض آسیب و اقشار کم برخوردار است گفت: به عنوان اولین مرکز استعدادیابی نگاه ما این بوده که این عزیزان فرصت هستند و فرصت های بسیار ارزشمند و طلایی که اگر به استعدادهای نهفته آنها توجه کرده و از آن مراقبت و صیانت کنیم آینده این مملکت را می سازند.

🔻وی افزود: استعدادهای نهفته این عزیزان با استفاده از ابزار علمی و کمک گرفتن از ظرفیت نخبگانی کشور برای شناسایی این استعدادها به مسیر درست هدایت می شود و می توانیم تک تک این عزیزان را به عنوان ذخیره های آینده این کشور و نخبگان و استعدادهای درخشان آینده کشور به حساب آوریم.

🔻دکتر احمدی صدر تاکید کرد: درخواست میکنم که همه شهروندان عزیز به جای پرداختن به کمک های از سر احساس به این عزیزان، توجه و تمرکز به کرامت و شخصیت و عزت آنها داشته باشند که کشف استعدادشان بار تعالی شخصیتی برای این کودکان و آینده کشور دارد.

🔻 گفتنی است هفته گذشته نیز سی و پنجمین مرکز پویاشهر سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در منطقه ۱۹ به بهره‌برداری رسیده بود.