جلسه ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با شهردار منطقه ۱۸ برگزار شد
جلسه ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با شهردار منطقه ۱۸ برگزار شد
اقتصادوتجارت : شهردار منطقه 18 در ارتباط مستقیم از طریق سامانه نظارت همگانی 1888 به درخواست‎های تلفنی شهروندان پاسخ و رسیدگی به آن ها را در دستور کار قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۸، در ابتدای جلسه حجت اله فرجی رییس مرکز نظارت همگانی ۱۸۸۸ سازمان بازرسی شهرداری تهران و داوود باقرزاده معاون اداره آمار و تجزیه و تحلیل اطلاعات مرکز نظارت همگانی گزارشی را در خصوص سامانه نظارتی ۱۸۸۸ و پیام های سامانه ۱۳۷ منطقه ۱۸ به صورت ویدیو کنفراس ارائه کردند.
در گزارش رییس مرکز نظارت همگانی ۱۸۸۸ پیامهای ماندگار یا دارای فراوانی دو منطقه ۱۸ و ۱۹ تشریح و مورد بررسی قرار گرفت .

پس از ارائه گزارش مرکز نظارت همگانی ۱۸۸۸ یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸گفت: سامانه ۱۸۸۸از مهمترین مسیرهای ارتباطی شهروندان با شهرداری است. این سامانه برقراری ارتباط دو سویه مدیریت شهری با شهروندان را در کوتاه ترین زمان ممکن میسر نموده و با تلاش‎های صورت گرفته و تلاش جمعی همکاران در این منطقه، درخواست‎های شهروندان در تمامی حوزه‎ها بررسی و به درخواست‎های آن ها رسیدگی می شود چرا که وظیفه ما در شهرداری جلب رضایت مردم و تسهیل مشکلات انها می باشد تا بتوانیم خدمتی به این مردم داشته باشیم .

در پایان این جلسه یعقوب هوشیار به همراه مدیران ارشد شهری در منطقه به ۱۰۵ تماس تلفنی از سوی شهروندان پاسخ دادند که بیشترین آنها در خصوص ساخت و ساز نواحی و سد معبر بود. همچنین دستورات لازم برای حل مشکلات آنها از سوی شهردار منطقه صادر گردید.
بر اساس گزارش ارائه شده از مرکز سازمان نظارت همگانی سازمان بازرسی ۱۸۸۸ و سامانه ۱۳۷ در ۱۰ ماهه نخست سال در منطقه ۱۸ به تعداد؛ ۷۰۹ فقره پیام ۱۸۸۸ و تعداد ۴۲۵۶۳ پیام های سامانه ۱۳۷ جهت رسیدگی و پاسخگویی به منطقه ارجاع شده است .
شایان ذکر است جلسه ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان بین شهرداران منطقه ۱۸ و ۱۹ به صورت مشترک و همزمان برگزار شد.