جشن و سرور در مبعث رسول مهربانی
جشن و سرور در مبعث رسول مهربانی
اقتصادوتجارت : معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 به مناسبت عید بزرگ مبعث از فضا سازی و اجرای برنامه های شاد و متنوع از نهم تا دوازدهم اسفندماه جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴″ اسماعیل قضات لو” با تبریک فرا رسیدن عید سعید مبعث به برنامه های گرامیداشت این ایام اشاره کرد و گفت: ۱۰ برنامه فرهنگی با هدف ایجاد نشاط معنوی و اجتماعی و با بهره گیری از شادی و آموزه های اسلامی شامل برگزاری جشن ، برپایی نشست گفتمانی و هم اندیشی و… در این ایام برگزار می شود.
او با اشاره به دیگر برنامه های این حوزه گفت : حرکت کاروان شادی و کاروان خودرویی در سطح منطقه ، نشر محتوای
“رسول مهربانی و لبخند ” در شبکه های اجتماعی ، بازدید و اهدای گل و شیرینی در مراکز نگهداری سالمندان ، ندامتگاه ها و آسایشگاه های سطح منطقه ، برپایی ایستگاه های صلواتی و چند برنامه شاد و مفرح دیگر در سطح نواحی ۹ گانه و سرای محلات برنامه ریزی شده است .
قضات لو با اشاره به حرکت کاروان خودرویی در ۴ نقطه از منطقه گفت: مقرر شده در روز عید مبعث کاروان خودرویی با حضور گروه تواشیح در میادین شاهد ، هروی ، ملت و فلکه سوم برنامه های شادی را برای شهروندان اجرا کنند.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ از برپایی مراسم نور افشانی در چند نقطه از منطقه خبر داد و به برگزاری مراسم جشن با اجرای گروه های اقوام ، سنتی و محلی ، سخنرانی ، مسابقات فرهنگی ، مولودی خوانی ، مناقب خوانی و …در ناحیه ۳ اشاره کرد .
او در پایان با اعلام خبر برگزاری مراسم جشن و مولودی خوانی در مناطق کم برخوردار گفت: به منظور بهره مندی شهروندان در مناطق کم برخوردار از برنامه های فرهنگی شهرداری و به همت ادارات اجتماعی این نواحی ، مراسم جشن و مولودی خوانی با اجرای گروه های سرود و تواشیح و نیز اجرای برنامه های شاد فرهنگی و هنری برای شهروندان نواحی ۶و ۷ در نظر گرفته شده است .