ثبت رکورد روزانه تولید آهن اسفنجی در واحد احیاء مستقیم فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری
ثبت رکورد روزانه تولید آهن اسفنجی در واحد احیاء مستقیم فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری
اقتصادوتجارت : با تولید 2905 تن آهن اسفنجی در واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد سفیددشت در هفتمین روز از نخستین ماه از سال جهش تولید با مشارکت مردم، رکورد روزانه تولید این محصول به میزان 37 تن ارتقا یافت.

با تولید ۲۹۰۵ تن آهن اسفنجی در واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد سفیددشت در هفتمین روز از نخستین ماه از سال جهش تولید با مشارکت مردم، رکورد روزانه تولید این محصول به میزان ۳۷ تن ارتقا یافت.

مدیر بهره برداری فولاد سفیددشت ضمن ابراز خرسندی از دستیابی به این موفقیت در آغاز بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با ثبت رقم تولید آهن اسفنجی در هفتم فروردین ماه، رکورد روزانه این محصول به میزان ۳۷ تن نسبت به آخرین رکورد ثبت شده در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ افزایش یافت.

ایمان سلیمانی با اشاره به تولید نخستین تختال در واحد فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت در اسفند ماه سال گذشته به عنوان نخستین واحد در بین واحدهای فولاد استانی و همچنین عبور تولید تجمعی آهن اسفنجی از مرز ۵ میلیون تن در سال ۱۴۰۲، ارتقای رکورد روزانه تولید این محصول را در نخستین روزهای سال جدید موفقیتی دیگر برای شرکت دانست و افزود: دستیابی به این افتخارات نشانه عزم همگانی مجموعه تلاشگر فولاد سفیددشت برای حرکت به سمت اهداف والای خود است.

سلیمانی در پایان با تقدیر از حمایتهای همه جانبه سهامداران و مدیران و همچنین همکاری و همدلی تمامی کارکنان و پیمانکاران شرکت فولاد سفیددشت، برای استفاده حداکثری توان تولید آهن اسفنجی در زمانهای در دسترس و آغاز تولید پیوسته تختال در سال پیش رو ابراز امیدواری کرد.