تیم آموزشی و غربالگری ایدز با هدف ارائه خدمات پیشگیرانه به مدت سه روز در منطقه ۱۹ مستقر می شوند.
تیم آموزشی و غربالگری ایدز با هدف ارائه خدمات پیشگیرانه به مدت سه روز در منطقه ۱۹ مستقر می شوند.
اقتصادوتجارت : تیم آموزشی و غربالگری ایدز با هدف ارائه خدمات پیشگیرانه به مدت سه روز در منطقه ۱۹ مستقر می شوند.

به گزارش محمد شایان محمد رضایی- خبرنگار شبکه اقتصاد و تجارت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با تأكيد بر اهميت آموزش و نقش آن در پيشگيري از اين بيماري افزود: در همین راستا خدمات سلامت محور ایدز بصورت رایگان و با مشاركت انجمن احياي ارزش ها به مناسبت روز جهانی مبارزه با ایدز به شهروندان ارائه خواهد شد.
او افزود: با در نظر گرفتن مؤلفه هايي نظير محلات آسيب پذير و تردد بيشتر شهروندان، تيم خدمات غربالگري و مشاوره ايدز جنب مترو عبدل آباد، مترو آزادگان و خلازير (جنب سراي محله شهيد كاظمي) به ترتيب در روزهای نهم، سيزدهم و چهاردهم آذر ماه مستقر خواهد شد.
هدایت همچنین از ارائه آموزش های پیشگیرانه به کارگران خدوم خدمات شهري خبر و ادامه داد: با توجه به در معرض قرار گرفتن كارگران خدمات شهری با زباله ها و ضرورت ارائه آموزش هاي لازم برای پیشگیری از ابتلا به بیماری ایدز ، برنامه های آموزشي و غربالگري با مشاركت مركز بهداشت جنوب تهران در مراكز اسكان كارگري اجرا خواهد شد.
شهردار منطقه خاطرنشان کرد: به مناسبت این روز جهانی مراكز رايگان مشاوره رفتاري نیز در زمینه اطلاع رسانی درخصوص بیماری ایدز فعال می شوند. ضمن اینکه آموزش های مجازی نیز در قالب برگزاری وبینار و اشتراك گذاري محتواهاي آموزشي در کانال های محلی صورت می گیرد.