اقتصادوتجارت : دكتر يزدانيان در هفته بسیج در ديدار با شوراي بسيجيان پژوهشگاه با بيان اين كه، نيروهاي بسيج اين پژوهشگاه نيروهاي متخصص و فني هستند، توسعه ارتباطات در كشور را نيازمند حركت جهادي دانست و تاكيد كرد، بسيج مي تواند پيشتاز اين حركت باشد.

به گزارش اقتصادوتجارت به نقل از روابط عمومي پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات، وي با تقدير از زحمات رئيس و اعضاي پايگاه بسيج پژوهشگاه، تصريح كرد: با توجه به حجم كار بزرگي كه وزیر محترم برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در وزارت تعريف و تکلیف نموده اند، نيازمند مجاهدت و تلاش زيادي در اين زمينه هستيم.
رئيس پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات، با بيان اين كه، طراحي زيرساخت ارتباطي و اطلاعاتي شبكه ملي اطلاعات به عهده پژوهشگاه گذاشته شده است، ادامه داد: تدوين سند الزامات شش‌گانه شبكه ملي اطلاعات نيز به عهده پژوهشگاه است و بسيج بايستي در اين حوزه به صورت فعال وارد شود.
دكتر يزدانيان، در عين حال، خواستار ارائه پيشنهادات بسيجيان در خصوص پروژه‌هاي پژوهشگاه شد و گفت: نقش بسيج در اين فعاليت‌ها بايد تعريف شود.
به گفته وي، با توجه به اين كه نيروهاي بسيج اين پژوهشگاه نيروهاي متخصص و فني هستند و توسعه ارتباطات در كشور نيز نيازمند حركت جهادي است، بسيج مي‌تواند پايش و نظارت برخي پروژه‌ها را بر عهده بگيرد و در اين زمينه پيشتاز باشد.
مهندس ميرزاد فرمانده پایگاه بسيج پژوهشگاه نيز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های پایگاه بسیج ، با اشاره به اين كه كانون متخصصين بسيج وزارت با محوريت پژوهشگاه شكل گرفته است، گفت: هدف از اين اقدام ورود بسيج متخصصين در حوزه هاي تخصصي بوده است.