تعامل بین مدیران ستادی با نمایندگان منجر به جذب پرتفوی هر چه بیشتر در بیمه تجارت‌نو شده است
تعامل بین مدیران ستادی با نمایندگان منجر به جذب پرتفوی هر چه بیشتر در بیمه تجارت‌نو شده است
اقتصادوتجارت : نماینده شرکت بیمه تجارت‌نو در جنوب کشور، یکی از دلایلی که کمک به رشد وی در شرکت بیمه تجارت‌نو داشت را تعامل بین مدیران ستادی و شخص نماینده دانست و گفت: در دسترس بودن و پاسخگویی مدیران ستادی شرکت برای رفع موانع و مشکلات نمایندگان به جذب بیشتر پرتفوی کمک شایانی کرده است .

به گزارش اقتصادوتجارت به نقل از روابط‌عمومی شرکت بیمه تجارت‌نو؛ “مهدی صداقت”،با اشاره به اینکه برای اولین بار در شرکت بیمه تجارت‌نو موفق به کسب پرتفوی درمان شرکت برق منطقه‌ای فارس شده است افزود : به‌ واسطه زحمات مدیر شعبه فارس و مدیر درمان شرکت بیمه تجارت‌نو برای اولین بار توانستیم با یکی از مجموعه های عظیم وزارت نیرو قرارداد منعقد نماییم و در ادامه همکاری با توجه به رضایت ایجاد شده برای بیمه گذار توانستیم بیمه‌های مهندسی، آتش سوزی، مسئولیت، خودرو، حوادث و عمر این مجموعه را هم تجمیع کنیم.

‎وی بیان کرد: همکاران شرکت بیمه تجارت‌نو در از لحاظ فنی دانش بالایی دارند و این مساله باعث شده که با اطمینان خاطر بیشتری در جلسات با بیمه‌گذاران شرکت نماییم .

‎نماینده برتر شرکت بیمه تجارت‌نو در جنوب کشور اذعان داشت که رفع دغدغه‌های بیمه‌گذارن و کار تیمی یکی از رمزهای موفقیت ایشان است