تشکر وزیر اقتصاد برای ساماندهی انبار‌های اموال تملیکی هرمزگان
تشکر وزیر اقتصاد برای ساماندهی انبار‌های اموال تملیکی هرمزگان
اقتصادوتجارت : وزیر امور اقتصادی و دارایی در پیامی خطاب به رئیس کل دادگستری هرمزگان از اقدامات دستگاه قضایی این استان برای ساماندهی به انبار‌های اموال تملیکی تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از خبرگزاری میزان، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در پیامی خطاب به رئیس کل دادگستری هرمزگان از اقدامات دستگاه قضایی این استان برای ساماندهی به انبار‌های اموال تملیکی تشکر کرد.

وی همچنین یادآور شد: بی تردید هر قدمی که برای تأمین و ارتقای امنیت جامعه برداشته شود در تاریخ ماندگار خواهد شد.

سخنگوی اقتصادی دولت با اشاره به اقدامات اثربخش دستگاه قضایی استان هرمزگان به منظور صیانت از بیت المال و ساماندهی به بنادر، گمرکات و اموال تملیکی، مدیریت و تلاش‌های مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان را در این راستا شایسته تقدیر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه پیشرفت و رشد ایران اسلامی مرهون تلاش و زحمات انسان‌های سختکوشی است که همت خویش را در راه خدمت به میهن و مردم شهید پرور به کار بسته اند، تصریح کرد: تقدیر از فعالیت‌های ممتاز در عرصه‌های مختلف می‌تواند ضامن استمرار آن و موجب ارائه الگوی مناسب و ایجاد همدلی و ارتقای مشارکت و مسئولیت‌های اجتماعی باشد.

وزیر اقتصاد همچنین خطاب به رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد: از تلاش‌ها و حضور پررنگ جنابعالی در راستای برقراری و توسعه تعامل و همکاری با سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تقدیر و تشکر می‌نمایم.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز در مقابل ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات جهادی و تلاش و پشتکار مدیران کل امور اقتصادی و دارایی و اموال تملیکی و ناظر گمرکات استان هرمزگان برای ساماندهی انبار‌های استان و برگزاری مستمر و منظم مزایده‌ها، تصریح کرد: خوشبختانه پس از ورود رؤسای محترم قوای قضاییه و مجریه به موضوع تعیین تکلیف اموال تملیکی، دستگاه‌هایی که در بحث ساماندهی به این کالا‌ها دخیل بودند، همکاری بسیار نزدیکی با هم دارند و در نتیجه این تعامل سازنده، نهضتی در زمینه ساماندهی به انبار‌ها شکل گرفته که موجب صیانت از بیت المال و تعیین تکلیف فوری اموال مردم و کالا‌های در معرض فساد شده است.

گفتنی است؛ براساس شاخص‌های هجده گانه عملکردی در حوزه‌های اموال منقول و غیرمنقول، فروش اموال تملیکی در استان هرمزگان به رشد ۳۰۳ درصدی دست یافته و بر این اساس، استان هرمزگان در سال ۱۴۰۱ با اختلاف زیاد نسبت به استان‌های دیگر، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.