تبلور اندیشه و توسعه پایدار در پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری کشور
تبلور اندیشه و توسعه پایدار در پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری کشور
اقتصادوتجارت : معاون گردشگری کشور بر تبلور اندیشه و توسعه پایدار در پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری کشور تاکید کرد.

علی‌اصغر شالبافیان روز پنجشنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۲ در سومین روز از دوره آموزشی معاونان و کارشناسان سرمایه‌گذاری و گردشگری کشور در تبریز، گفت: یکی از کارهایی که می تواند به ما کمک کننده باشد در جریان قرارگرفتن وزارت به صورت مستمر در خصوص مسائل و مشکلات استان ها است تا بتوانیم با شناسایی آن‌ها نسبت به مرتفع سازی‌شان اقدام کنیم.

معاون گردشگری کشور، گفت: آذربایجان شرقی از جمله استان‌های پیشران هم از منظر تعداد و هم کارکردهای توسعه استان در سال‌های اخیر است. از جمله اقدامات ارزنده این استان می‌توان به اجرا و تعریف کلان پروژه‌ها، در عون بن علی تبریز اشاره کرد که سبب توسعه شهری این کلانشهر در این منطقه شده است و فرصت حضور و بهره‌مندی مردم را از این منطقه گردشگری فراهم کرده است.

شالبافیان بررسی موردی پروژه‌های گردشگری از مهم‌ترین اقدامات حوزه سرمایه‌گذاری عنوان کرد و گفت: تعامل و حضور معاونان در این گردهمایی فرصتی مناسب برای تعامل، ارتقا اندیشه و هدف گذاری برای توسعه گردشگری کشور ایجاد کرده است. لذا از تمامی فعالان این عرصه خواستارم تا با تعامل و تبادل تجربه به بررسی دقیق موارد سرمایه‌گذاری بپردازند.