برگزاری مراسم معارفه سرپرست دبیرخانه ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران
برگزاری مراسم معارفه سرپرست دبیرخانه ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران
اقتصادوتجارت : چهاردهمین جلسه شورای معاونان سازمان با هدف بررسی مصوبات قبلی، ارائه گزارش روابط عمومی و معاونت آمادگی سازمان و همچنین معارفه سرپرست دبیرخانه ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، دکتر علی نصیری در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام گرفته از سوی شهرداری تهران به منظور نوسازی بافت فرسوده و سیاست‌گذاری در حوزه ساخت و ساز ، بر لزوم استفاده از گروه‌های اندیشه‌ورز در بخش‌های مختلف فعالیت‌های سازمان تاکید کرد و استفاده از افراد نخبه و علمی را در این گروه‌ها واجد اهمیت دانست و تاکید کرد: استفاده از این گروه ها باعث می‌شود که طرح‌ها بررسی شده و میزان موفقیت و همچنین اولویت‌های آنها به درستی مورد سنجش قرار گیرد.

در ادامه این جلسه ، زهیر صباغ‌پور سرپرست روابط عمومی سازمان گزارشی از فعالیت‌های روابط عمومی و رویدادهای بین‌الملی حوزه مدیریت بحران ارائه داد و بر لزوم برنامه‌ریزی برای حضور موفق در این فعالیت‌های تخصصی تاکید شد.

همچنین در ادامه این برنامه دکتر زینب نصیری مشاور سازمان گزارش از برنامه ملی بازتوانی و بازسازی ارائه داد.

در ادامه این جلسه مراسم معارفه « علی ترابی» سرپرست دبیرخانه «ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران» برگزار شد.

در متن حکم رئیس سازمان آمده است:« با عنایت به حسن سوابق و تجارب ارزنده پیشین، شما را به عنوان «سرپرست دبیرخانه ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران» منصوب می‌کنم. امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود، با برنامه‌ریزی، هدایت و نظارت هوشمندانه نسبت به انجام هرچه بهتر وظایف محوله اهتمام ورزید و با نگاه دقیق، علمی و متکی بر روحیه خدمت‌رسانی و خدمتگزاری، سازمان را در نیل به اهداف عالیه و پیشرفت بهینه امور، یاری نمایید.»