برگزاري جشنواره دستان توانا در منطقه ۷
برگزاري جشنواره دستان توانا در منطقه ۷
اقتصادوتجارت : معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 گفت: به مناسبت ميلاد بزرگ بانوي اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام مادر و زن، جشنواره دستان توانا در منطقه 7 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه، فائزه دولتي با اعلام اين خبر گفت: مادران و بانوان داراي معلوليت و سالمند با توجه به تمامي محدوديتها و مشكلات موجود نشان داده اند كه ضمن حفظ استقلال و درجات عالي در عرصه هاي مختلف مي توانند به موفقيت هاي قابل توجهي دست يابند.
وی در ادامه تصریح کرد: تلاش قابل تحسين مادران داراي فرزند معلول كه باتوجه به مشكلات فراوان در پرستاري و حمايت همه جانبه از فرزند داراي معلوليت خود از دريچه مهر و مودت و با عشق و توكل در مهارت آموزي، تربيت و تعالي فرزندانشان ستودني است .
معاون شهردار منطقه ۷ یادآور شد: به منظور گراميداشت ارزش هاي مادران و زنان گرانقدر اين حوزه جشن ويژه اي با عنوان “جشنواره دستان توانا” با اجراي برنامه هاي شاد و مفرح در فرهنگسراي انديشه برگزار شد كه در اين مراسم از مادران داراي ۳ فرزند شهيد، مادران داراي ۳ فرزند داراي معلوليت و سالمندان و افراد داراي معلوليت و نخبه در حوزه فرهنگي، هنري و ورزشي تقدير شد.
وی در پایان تاکید کرد: اجراي گروه نمايشي فرشتگان نينجا، كمدي، گروه كر سالمندان تنها بخشی از ویژه برنامه هایی بود که در این مراسم اجرا شد.
شايان ذكر است تمامي اين برنامه توسط مترجم ناشنوا ترجمه شد.