برپایی میز خدمت اولویت ادارات کل استانی مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد
برپایی میز خدمت اولویت ادارات کل استانی مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد
اقتصادوتجارت : برپایی میز خدمت را در چارچوب رویکرد مودی مداری و از دستور کارهای امور مالیاتی استان عنوان کرد.

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، فرخان، مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویر احمد با بیان این که تکریم حقوق فعالان اقتصادی در جهت افزایش رضایت‏مندی آنان و امری اجتناب ناپذیر است، افزود: ارایه مشاوره و رفع مشکلات مالیاتی مودیان جهت حفظ حقوق آنان و همچنین اطلاع رسانی در خصوص قوانین مالیاتی به آنان از اقدامات مهم امور مالیاتی استان در دوره تحول آفرینی نظام مالیاتی است.

مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با عنایت به تاکیدات رئیس کل سازمان امور مالیاتی ، استمرار برپایی میز خدمت در ادارات امور مالیاتی استان و مصلی‏های نماز جمعه و همچنین دیدار عمومی و همچنین گفت و گوی مستقیم با مودیان، از جمله برنامه های مهم برای ارتقا فرهنگ مالیاتی و کمک به رفع مشکلات مودیان است که آگاهی بخشی از قوانین مالیاتی را برای فعالان اقتصادی به دنبال دارد.

فرخان هدف از برپایی میز خدمت را ارتباط مستقیم و چهره به چهره با مردم و سرعت‌بخشی و ارتقای كمی و كیفی سطح خدمات و همچنین دسترسی بی واسطه مردم به مدیران و تکریم مودیان عنوان کرد و افزود: تمام درخواست‌های مربوطه توسط همکاران این اداره‌کل پیگیری و در دستور کار قرار می گیرد .

وی با بیان اینکه هر واحد کسب و کار یک فرصت ارزشمند برای رونق تولید و اشتغال است و اصناف نیز نیازمند حمایت می‏باشند، افزود: وصول عادلانه و قانون‏مند مالیات توام با رضایت‏مندی صاحبان مشاغل مولفه‏ی خدمت رسانی امور مالیاتی استان است.

مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمددرخاتمه پاسخگویی به مطالبات مودیان و تلاش برای حل مشکلات آنان را از نعمت‌های بزرگ الهی دانست که باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد وخاطرنشان کرد: در چارچوب قوانین مالیاتی، مزایا و تسهیلات پیش‏بینی شده برای فعالان اقتصادی با اهتمام ویژه اعمال می‏شود.