بررسی گسترش همکاری مدیریت بحران تهران و اورژانس
بررسی گسترش همکاری مدیریت بحران تهران و اورژانس
اقتصادوتجارت : نشست هماهنگی و بررسی زمینه های همکاری مشترک سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و مرکز اورژانس تهران برگزار شد.

به گزارش اقتصادوتجارت به نقل از روابط عموی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، در این نشست که با هدف گسترش هماهنگی، هم‌افزایی و همکاری‌های دوجانبه برگزار شد، دکتر علی نصیری سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ،دکتر یحیی صالح طبری، سرپرست مرکز اورژانس تهران و جمعی از معاونان و مسئولان سازمان مدیریت بحران تهران و اورژانس تهران حضور داشتند.

بنابراین گزارش، در این جلسه، دکتر علی نصیری با اشاره به ساختار شهرداری تهران و پیچیدگی‌های مدیریتی آن، مشکلات پایتخت و نحوه مقابله با عوامل بحران‌زا بر دشواری‌های کار اورژانس تاکید کرد و ضمن اشاره به لزوم همکاری مشترک دو سازمان گفت: شهر تهران ، شهر پر حادثه‌ای است و در چنین بستر پر حادثه‌ای هر دو سازمان به همکاری نیاز داریم و این همکاری بدون استفاده از اطلاعات مشترک امکانپذیر نیست.

وی افزود: ما در حال تقویت حوزه سلامت در سازمان مدیریت بحران تهران هستیم در نتیجه باید با هم برنامه و اقدام مشترک داشته باشیم.

در ادامه این نشست دکتر یحیی صالحی طبری سرپرست اورژانس تهران نیز با اشاره به این که تعداد پایگاه‌های اورژانس به نسبت جمعیت تهران کم است ، گفت: باید برای رفع کمبودهای موجود در زمینه نیرو و امکانات تلاش کنیم.

وی افزود: اگر نتوانیم به درک متقابلی از وظایف هم برسیم، نمی‌توانیم در بحران ها به هم کمک کنیم.

در ادامه این نشست تصمیماتی در خصوص همکاری مشترک در زمینه مانور امداد هوایی، آموزش تیم‌های واکنش سریع و گروه های دوام ، توسعه پایگاه های اورژانس و همکاری‌های مشترک آموزشی اتخاذ شد.