ایمن سازی بازارگل شهید محلاتی
ایمن سازی بازارگل شهید محلاتی
اقتصادوتجارت : مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از ارتقای امکانات ایمنی در بازار گل شهید محلاتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، قدرت‌اله محمدی در نشست خود با شهردار منطقه ۱۴ و اعضای انجمن بازار گل شهید محلاتی به ظرفیت این بازار در رونق اقتصاد شهری و گردشگری اشاره کرد و  گفت: ساماندهی  و رفع نقایص در برپایی بازار گل می‌تواند به شناساندن درست و جلب نظر عموم بیانجامد.

❇️وی با بیان که محل فعلی بازار گل شهیدمحلاتی مشکلات ترافیکی را ایجاد کرده است، افزود: پیشنهاد ما توزیع بازار گل در ۴ نقطه از تهران است که به خدمات بهتر و سهولت دسترسی شهروندان منجر می‌شود.

❇️مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر  ادامه داد: اتوبان شهید بابایی، بوستان ولایت، مرکز خرید و فروش خودرو آیت الله سعیدی و بهشت زهرا نقاط پیشنهادی ماست چراکه به دلیل فضای مناسب این مناطق ،حجم مراجعات باعث گره ترافیکی نمی شود.
❇️محمدی با تاکید بر لزوم افزایش ملاحظات ایمنی در بازار گل شهید محلاتی بیان کرد: باید نماینده ای از این بازار به سازمان آتش‌نشانی معرفی شود و امکانات حفظ ایمنی همچون لوازم اطفای حریق برای تمام  واحدهای مستقر ضروری باشد.

❇️وی در پایان تاکید کرد: بازار گل شهید محلاتی نیاز به ساماندهی دارد و در اولین قدم باید توزیع در سطح شهر و ارتقای امکانات ایمنی را در دستور کار قرار داد.