اهدای نشان «تعالی کیفیت و مشتری‌مداری» به سپ
اهدای نشان «تعالی کیفیت و مشتری‌مداری» به سپ
اقتصادوتجارت: شرکت پرداخت الکترونیک سامان(سپ) توانست نشان «تعالی کیفیت و مشتری‌مداری» را کسب کند.

به گزارش روابط عمومی سپ، چهارمین اجلاس سراسری نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری امروز (دوشنبه ۲۰ آذر ماه) در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. این رویداد با حمایت و همکاری معاونت آموزشی و پژوهشی وزارت صمت، دانشگاه صنایع و معادن، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و انجمن توسعه و بهره‌وری ایران برگزار شد. نمایندگان وزارت صمت، نمایندگان و بنیان‌گذاران واحدهای برتر صنعتی و اقتصادی کشور، چهره‌های تاثیرگذار در حوزه تجارت و فعالان کسب و کار از حاضرین و مدعوین این اجلاس بودند. شرکت سپ به پاس سال‌ها فعالیت درخشان در صنعت مالی کشور و کوشش در راستای جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات برتر در حوزه پرداخت، لوح و تندیس زرین سازمان پیشرو در کیفیت و نوآوری را تحت عنوان نشان «تعالی کیفیت و مشتری‌مداری» دریافت کرد. شایان ذکر است که مدیران و سازمان‌های برگزیده اقتصادی در این اجلاس مطابق ماده ۲۰ سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی برگزیده شدند.
بهبود کیفیت تولیدات و خدمات به ‌منظور رونق اقتصادی کشور، ارائه راهکارهای نوین جهت برآورده ساختن انتظارات مشتریان، تغییر نگرش در فرایند تولیدات باکیفیت ، برقراری سیستم رضایت‌مندی مشتری از طریق بهبود کیفیت خدمات ارائه شده، شناسایی و تجلیل از تولیدکنندگان کالا و خدمات باکیفیت، بررسی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و نحوه اجرای آن، بررسی نرخ کیفیت با شاخص رضایت‌مندی مشتریان و مصرف‌کنندگان کالا و خدمات، افزایش فضای رقابتی با تأکید بر استانداردسازی محصولات، خدمات و چالش‌های محصولات ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی را از جمله مهم‌ترین اهداف چهارمین اجلاس سراسری نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری می‌توان برشمرد.
سپ به تازگی و در آخرین رتبه‌بندی نشریه «نیلسون ریپورت» نیز توانست به عنوان برترین شرکت حوزه پرداخت در خاورمیانه در کنار بزرگان صنعت مالی، جایگاه دوازدهم جهان را به خود اختصاص دهد.