انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی
انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی
اقتصادوتجارت : مدیرعامل شرکت بیمه دی طی حکمی، حسین یاوری را به سرپرستی معاونت توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش شرکت بیمه دی منصوب کرد.

به گزارش از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ در بخشی از متن این حکم آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ، به عنوان سرپرست معاونت «توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش» شرکت بیمه دی منصوب می‌شوید. در این راستا انتظار می‌رود با بهره‌مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بیمه دی و سرلوحه قراردادن راهبردها، برنامه‌ها و اصول تبیین شده‌ی شرکت مشتمل بر «شفافیت»، «حرفه‌ای‌گری»، «دلبستگی سازمانی» و «مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی» و همچنین همکاری با معاونین و مدیران محترم ستادی، زمینه‌ی تحقق اهداف و برنامه‌های شرکت بیمه دی را، فرآهم نمایید.»

گفتنی است؛ حسین یاوری یکی از فعالین صنعت بیمه بوده و سوابق ارزنده‌ای در این رابطه دارد.

روابط عمومی شرکت بیمه دی ضمن تبریک، برای ایشان آرزوی موفقیت روز افزون دارد.
در این مسیر همواره کارشناسان پولسار با شناخت دقیق نیازهای مشتریان و بازار، خدمات مشاورهای و تحلیل داده‌، سرویسهایی با هدف افزایش رضایت و تجربه سرمایهگذاران و سرمایهپذیران ارائه می دهند.

از مهم ترین چشم اندازهای پلتفرم پولسار در سال پیش رو توسعه فرآیند فراهم سازی بستری نوین با استفاده از ابزارهای تحلیلی و فناوری محور در جهت ارائه بالاترین سطح کیفیت خدمت و تجربه کاربری بالا برای سرمایهگذاری امن و ارتباطی موثر میان سرمایه گذاران و سرمایهپذیران و به حداکثر رساندن بازدهی در کنار کاهش ریسک سرمایه گذاری و تامین مالی آسان و سریع برای سرمایه پذیران می باشد. علاقهمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.pulsar.ir مراجعه نمایند.