افتتاح طرح توسعه شرکت پاسارگاد صنعت باطری و واحد تولید برق شرکت پاک سمن سان
افتتاح طرح توسعه شرکت پاسارگاد صنعت باطری و واحد تولید برق شرکت پاک سمن سان
اقتصادوتجارت : طرح توسعه واحد تولید باطری شرکت پاسارگاد صنعت باطری (سهامی خاص ) با حضور دکتر علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی، نماینده منتخب مردم شهرستان گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، سایر مسؤلان استانی و مدیر استانی بانک صنعت و معدن روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه در شهرستان گرمسار استان سمنان به بهره برداری رسید.

به گزارش از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، این طرح جهت تولید باطری خودرو با تسهیلات سرمایه ثابت این بانک به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد و با بهره برداری از خطوط جدید این شرکت که در مجموع ظرفیتی به میزان ۹۰۰ هزار عدد در سال دارد، برای ۷۰ نفر شغل ایجاد شد.

همچنین طرح احداث واحد تولید برق (نیروگاه خورشیدی ) شرکت پاک سمن سان به ظرفیت ۶ مگاوات نیز با حضور دکتر علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی، سایر مسؤلان استانی و مدیر استانی بانک صنعت و معدن روز پنجشنبه سی ام فروردین ماه همزمان با سفر رییس جمهوری به شهرستان سمنان به بهره برداری رسید.

این طرح جهت تولید برق با مشارکت ۵۰۰ میلیارد ریالی این بانک افتتاح شد و با بهره برداری از آن زمینه اشتغال جدید برای۱۰ نفر فراهم شد.

گفتنی است، در حاشیه سفر رییس جمهوری به استان سمنان و بهره برداری از طرح های یاد شده، با حضور عباس شوقانی معاون راهبری شعب و توسعه کسب و کار و مریم شاهی مدیر استانی این بانک در محل میز خدمت، مسائل و مشکلات تعدادی از واحد های صنعتی استان سمنان مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم جهت حل مشکلات آنان ارائه گردید.