افتتاح بازارچه خوداشتغالی بانوان کارآفرین منطقه ۵
افتتاح بازارچه خوداشتغالی بانوان کارآفرین منطقه ۵
اقتصادوتجارت : بانوان کار آفرین منطقه ۵ در قالب پردیس رمضان ۱۴۰۱ اقدام به راه اندازی بازارچه خوداشتغالی کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمدباقر فرهند سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ در این خصوص گفت: برنامه های متنوعی در شب های ماه مبارک رمضان در سطح منطقه ۵ برگزار می شود.در این راستا توجه به فعالیت های فرهنگی و نوآورانه و اهتمام به تشویق بانوان کارآفرین مورد مهمی است که مورد توجه شهرداری منطقه ۵ قرار دارد.

🔻وی افزود: بازارچه خوداشتغالی بانوان کارآفرین منطقه ۵ به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۵ و اداره امور بانوان و همراهی صمیمانه مدیریت مجموعه ارم سبز در پارک ارم جنب شهربازی شماره ۲ آغاز به کار کرده است.

🔻فرهند با دعوت از شهروندان برای بازدید از غرفه های این بازارچه اذعان داشت: ۶۰ غرفه در این بازارچه وجود دارد و در راستای افزایش ظرفیت های نوآورانه و کارآفرینی، بانوان به معرفی فعالیت های خود در این زمینه اقدام می کنند.

🔻وی ادامه داد: چند شرکت استارتاپ و دانش بنیان نیز در این بازارچه به فعالیت‌های فرهنگی مشغول هستند و فرصت خوبی است تا شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان در کنار استفاده از امکانات گوناگون تفریحی مجموعه ارم، از این بازارچه نیز دیدن کرده و با دست آفریده های بانوان خلاق منطقه ۵ آشنا شوند.