اعلام آمادگی ۱۵۷ موکب مردمی برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین در مرز خسروی
اعلام آمادگی ۱۵۷ موکب مردمی برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین در مرز خسروی
اقتصادوتجارت : شهردار منطقه ۲۲ به عنوان مسئول پایانه مرز خسروی با اشاره به اینکه مراسم اربعین حسینی یک برنامه معنوی مردمی است، گفت: ۱۵۷ موکب مردمی از نقاط گوناگون تهران و شهرهای مختلف کشور برای خدمات رسانی به زائران حسینی در مرز خسروی اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در بازدید از مرز خسروی به همراه مدیران شهری و مسئولان محلی این نقطه مرزی اظهار داشت: مدیریت شهری تنها آماده سازی بستر حضور هموطنان در این مراسم معنوی را برعهده دارد و تمامی فعالیت ها کاملا مردمی است.

وی افزود: سایر دستگاه های خدمات رسان نیز در این مراسم حضور دارند که این دستگاه ها نیز تنها برای خدمات رسانی حضور دارند و بیشتر فعالیت ها کاملا مردمی خواهد بود.

محمدی ادامه داد: مدیریت شهری برای فراهم آوردن محیط های خدمات رسانی در این پایانه از امکانات بومی منطقه بهره مند خواهد شد تا رونق اقتصادی در این منطقه مرزی به وجود آید.

شهردار منطقه ۲۲ عنوان کرد: مجموعه ها و هیئت های مذهبی مردمی شهر تهران می توانند برای برپایی موکب های خود به معاونت خدمات شهری و معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ مراجعه کنند و هیات های مذهبی مردمی سایر شهرها می توانند به فرمانداری و شهرداری قصر شیرین مراجعه کنند.