استقبال مشتریان از طرح اعتبارینو
استقبال مشتریان از طرح اعتبارینو
اقتصادو تجارت : با توجه به استقبال مشتریان از طرح اعتبارینو، امکان ثبت غیرحضوری درخواست دریافت اعتبار (برای مشتریان ساکن در شهر تهران) فراهم شده و متقاضیان می‌توانند ا«درخواست اعتبار» به نشانیhttps://etebarino.com/enCredit

به گزارش اقتصادوتجارت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین،در این طرح، مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند تا ۸۰ درصد مبلغ سپرده بلندمدت یا ارزش واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری خود و تا سقف ۵ میلیارد ریال، برای خرید محصولات عرضه‌شده در فروشگاه‌های منتخب، بدون نیاز به معرفی ضامن، اعتبار دریافت کنند.

▫️ در این طرح پرسنل مشتریان حقوقی بانک اقتصادنوین نیز می‌توانند با ضمانت شرکت خود، از خدمات اعتبارینو بهره‌مند شوند.

▫️ برای این منظور، واجدان شرایط دریافت اعتبار می‌توانند پس از ثبت غیرحضوری درخواست دریافت اعتبار و یا با مراجعه حضوری به شعب بانک در سراسر کشور و دریافت اعتبار، به تارنمای اعتبارینو به نشانی https://etebarino.com/home مراجعه نموده و پس از ثبت‌نام، کالاهای موردنیاز خود را از فروشگاه‌های طرف قرارداد، در یک یا چند نوبت و تا سقف اعتبار مشخص‌شده خریداری کنند. بازپرداخت اعتبار مصرفی، به انتخاب مشتری و از ۳ تا ۳۶ قسط ماهانه خواهد بود.

▫️ مشتریان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان این بانک به شماره ۰۲۱۴۸۰۳۱۰۰۰ تماس حاصل نمایند.