ارزیابی عملکرد محیط زیستی مناطق ۲۲ گانه تهران
ارزیابی عملکرد محیط زیستی مناطق ۲۲ گانه تهران
اقتصادوتجارت :مدیران اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار دور جدید بازدید میدانى و ارزیابی عملکرد محیط زیستی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران را آغاز کردند.

به منظور ارتقا کارایی و اثربخشی فعالیت‌های حوزه محیط زیست در سطح مناطق و با هدف برنامه ریزى هر چه بهتر در زمینه آموزش و توانمندسازى، ارزیابى مدیریت انرژی، ارتقا شاخص‌های استاندارد مدیریت محیط زیستی و شناسایی و پایش منابع آلاینده کلانشهر تهران، دور جدید بازدید‌های میدانى مدیران اداره کل از فعالیت‌های این بخش آغاز شد.

نگهداشت المان‌های تجدید پذیر (نیروگاه‌های خورشیدی)، وضع آبگرمکن‌های خورشیدی، آخرین وضعیت سیستم‌های کنترل هوشمند گرمایشی، رادیویی و سرمایشی، معاینه فنی موتور خانه‌های سطح مناطق و وضعیت اصلاح الگوی مصرف منابع در ساختمان‌های شهر از جمله مواردى است که در این بازدید‌ها مورد توجه قرار مى گیرد.

وضعیت عملکرد زیست محیطی نواحی (آشنایی با شناسنامه‌های زیست محیطی، شناسنامه پایش مناطق، وضعیت چک لیست‌های ارزیابی محیط زیستی مناطق)، برنامه‌های آموزشی و کنترل و ارزیابی روند فعالیت‌های کانون‌ها و خانه‌های محیط زیست مناطق ۲۲ گانه و رصد و پایش معضلات محیط زیستی مناطق و نواحی از دیگر مواردى است که در این بازدید‌ها بررسی می‌شود.