ادای احترام شهردار منطقه ۲۲ به مقام شهدای گمنام تپه نورالشهدا
ادای احترام شهردار منطقه ۲۲ به مقام شهدای گمنام تپه نورالشهدا
اقتصادوتجارت : شهردار منطقه ۲۲ در آغازین روز هفته و نخستین روزهای کاری خود در این منطقه با حضور در تپه نورالشهدای به مقام شامخ دو شهید گمنام مدفون در این مکان ادای احترام کرد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، شهردار منطقه به همراه معاونین، شهرداران نواحی و جمعی دیگر از مدیران شهری این منطقه در محل تپه نورالمقبره شهدای گمنام حاضر و به آنان ادای احترام کرد.

شرفی شهردار منطقه در سخنانی ضمن تأکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام کشور گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس، امنیت و حرم قهرمانان واقعی این کشور هستند و جامعه نسبت به قهرمانان ملی خود بی‌تفاوت نخواهد بود چرا که آرامش کنونی کشور در درجه اول مرهون جانفشانی شهدای هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن شهدای حرم و امنیت است.

شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: با شهدا عهد می‌بندیم که بتوانیم با مدد گرفتن از ذات حضرت حق برای خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم قدم برداشته و به وظایفمان به نحو احسن عمل کنیم.

وی آرامش و آسایش کشور را مرهون شجاعت ها، ایثار، ازخودگذشتگی و جان‌نثاری شهدا و خانواده‌های آنها عنوان کرد.

شرفی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهم فرهنگی باید تبیین سبک زندگی شهدا برای نسل جوان باشد چرا که دشمنان تلاش کنند تا ارزش های جامعه را به یک ضد ارزش مبدل کنند.

شهردار منطقه ۲۲ تصریح کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم و باید همواره اهدافی را که برای تحقق آن جنگیده‌اند، سرلوحه اقدامات و کارهای خود قرار دهیم.