اجرای طرح نفس های تازه شهر در منطقه ۴
اجرای طرح نفس های تازه شهر در منطقه ۴
اقتصادوتجارت : اجرای طرح نفس های تازه شهر باهدف تکریم نو مادران و نوزادان ، از نیمه اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شد و در اردیبهشت ۱۴۰۳ به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، اداره امور بانوان منطقه ۴با مشارکت معاونت خدمات شهری و ادارات اجتماعی نواحی ۹ گانه ، مراسم نهالکاری و نامگذاری نهال به نام نوزادان را تحت عنوان نفس های تازه شهر با حضور نومادران که به تازگی دارای فرزندی شده اند ، در بوستان های سطح منطقه برگزار می کند.

بیداری رئیس اداره امور بانوان در این باره گفت: در این طرح که از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ با برگزاری جلسات متعدد هم اندیشی در منطقه و محلات آغاز گردید و با طراحی و تزیین فضای محیطی ، کاشت نهال ، نامگذاری نهال به نام نوزادان و اهدا هدایا به مادران از مادران و نوزادان تکریم شد.

بیداری یادآور شد که هفتمین برنامه در بوستان میدان ۶۹ در ناحیه ۴ و با حضور ۱۱ نوزاد و خانواده هایشان برگزار شد و پس از کاشت نهال ،هدایایی به رسم یادبود به خانواده های شرکت کننده اهدا شد.در حاشیه این برنامه میز خدمت سلامت جهت اندازه گیری فشار خون،و قصه گویی برای کودکان خردسال توسط مربی در محیطی شاد برگزار گردید .