آماده باش تجهیزات و ماشین آلات برف روبی در شمال تهران
آماده باش تجهیزات و ماشین آلات برف روبی در شمال تهران
اقتصادوتجارت : تجهیزات و ماشین آلات برف روبی به منظور خدمات رسانی به موقع و پاکسازی سریع معابر به هنگام بارش برف، در شمال تهران به صورت آماده باش درآمدند.

به گزارش اقتصادوتجارت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمید رضا حاجوی شهردار این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: تجهیزات، ماشین آلات و نیروهای انسانی و خدمات رسان منطقه در آماده باش هستند و مسیر و سناریوی هر یک از نیروها از شهردار منطقه، شهردار شب، نواحی و رانندگان، کامل تدوین شده و در زمان بارش بدون وقفه کار انجام می شود و نقاط حساس منطقه نیز از طریق مانیتورینگ به صورت کامل در حال رصد و آمایش است.

شهردار منطقه یک با اشاره به میزان بیشتر بارش در این منطقه نسبت به مناطق دیگر افزود: میزان بارش در منطقه یک به دلیل موقعیت جغرافیایی آن از متوسط شهر تهران بیشتر است و این امر آمادگی همه جانبه نیروهای خدمات رسان را می طلبد که در حال حاضر این آمادگی وجود دارد و نیروهای همه حوزه های اجرایی پای کار هستند تا ضمن شکرانه این نعمت الهی با تلاش از بروز هر گونه اتفاق و نابسامانی در خدمات رسانی به شهروندان جلوگیری کنند.

حمید رضا حاجوی خاطر نشان ساخت: ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات برف روبی شامل خاور، کامیون تیغه دار، خودروهای مکانیزه، لودر، بالابر، بابکت، شهربان و معبربان و ۲۰۰ نیروی انسانی، آماده خدمات رسانی هستند.

وی تصریح کرد: ۱۲ هزار تن شن مخصوص برای منطقه تامین شده و علاوه بر ۴ هزار نقطه دپوی کیسه های شن، مخازن زرد رنگ نیز در ۴۰۰ نقطه از معابر و بزرگراه ها برای استفاده شهروندان جانمایی شده تا در صورت لزوم جهت رفع لغزندگی و بازگشایی معابر از آن ها استفاده کنند.