آغاز طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ پلیس با مشارکت کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی
آغاز طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ پلیس با مشارکت کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی
اقتصادوتجارت : رزمایش طرح ترافیکی و خدمات ایمنی سفر نوروز ۱۴۰۲ پلیس راهور فراجا، با مشارکت کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و سایر دستگاه‌های عضو در دانشگاه علوم انتظامی امین فراجا برگزار شد.

به گزارش ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، این رزمایش روز سه شنبه، ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۱، با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا، سردار سید کمال هادیان‌فر، رئیس پلیس راهور فراجا و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله گروه‌های امدادخودرویی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، ایران خودرو و سایپا، سازمان هلال احمر، اورژانس، راهداری، سازمان هواشناسی و… برگزار شد.
در آیین آغازین این رزمایش، بخشی از نیروها و تجهیزات امداد خودروی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به همراه تعدادی از خودروهای دو دیفرانسیل، موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی‌سی و خودروهای کمپر و کاروانینگ عضو کانون که به صورت داوطلبانه در اجرای این طرح مشارکت دارند، حضور داشتند.
در نوروز امسال برای نخستین بار خودروهای کمپر و موتورسیکلت‌های سنگین به منظور تسریع و تسهیل در تردد گردشگران، با استقرار در گلوگاه‌ها و معابر و جاده‌های پرترافیک، از جمله جاده چالوس، به کمک پلیس راهور فراجا خواهند آمد.
امداد خودرو کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با شماره‌های ۰۹۶۲۹، ۶۴۲۳ و ۱۴۲۳ در سراسر کشور بصورت شبانه روزی آماده دریافت پیام امدادخواهان و اعزام گروه‌های امدادی است.
ناوگان امداد خودروی کانون اتومبیل‌رانی با بیش از ۱۴۰۰ دستگاه خودروی امدادی و پایگاه‌های ثابت و سیار امداد جاده‌ای، خودروهای سبک، نیمه‌سنگین و سنگین و نیروهای مجرب و متخصص ارائه دهنده خدمات امدادی، آماده تسریع و تسهیل در سفرهای گردشگران و مسافران در تمامی محور‌های مواصلاتی کشور در تمام ایام سال است.

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی