انتصاب مدیرعامل جدید پگاه گلستان
انتصاب مدیرعامل جدید پگاه گلستان
اقتصادوتجارت : طی حکمی از سوی دکتر علی اصغر محمدپور مدیر عامل صنایع شیر ایران، مدیرعامل جدید شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان، تعیین شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، طی مراسمی و با حضور محمد علی کارگر مطلق معاون تحقیق و توسعه و هماهنگی تولید و جواد اورسجی مدیر حراست صنایع شیر ایران، ضمن تشکر از تلاش‌های محمدرضا کیهانپور در دوره سرپرستی پگاه گلستان،

محمد بزم آرا به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت، معرفی شد.

🔹محمد علی کارگر مطلق در نشست مدیران و کارشناسان پگاه گلستان با اشاره به اینکه فعالیت‌های صورت گرفته در مدت کوتاه سرپرستی ایشان کاملاً مثبت و مطلوب است، افزود: توسعه محصولات جدید و افزایش دریافت شیرخام، از مهمترین عوامل پیشرفت این مجموعه می‌تواند باشد و با توجه به همدلی و نظمی که در ورود به شرکت مشاهده شد می‌توانیم شاهد ارتقای شرکت پگاه گلستان همچون گذشته در سطح صنایع شیر ایران باشیم.

🔸در ادامه جواد اورسجی تصریح کرد: استان گلستان رنگین کمان اقوام کشور است و این شرکت توانایی این امر را دارد که با همدلی و وحدت و همراهی کارکنان به موفقیت‌های در خور این استان و مجموعه صنایع شیر ایران دست یابد.

🔹محمد بزم آرا مدیرعامل جدید شرکت نیز با اشاره به برنامه هدف گذاری شده در شرکت، افزود: تولید با کیفیت و همچنین افزایش دریافت شیرخام و تشکیل کمیته های تخصصی در هر بخش در دستور کار مجموعه قرار خواهد گرفت.