‍ حمایت مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک از شرکت های دانش بنیان
‍ حمایت مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک از شرکت های دانش بنیان
اقتصادوتجارت : بازدید مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از زیر مجموعه های فعال مرکز خدمات اجتماعی واقع در بوستان جمشیدیه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، توحید صدر مدیر مرکز خدمات اجتماعی این منطقه درباره بازدید احمد احمدی صدر مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی از زیر مجموعه های فعال مرکز خدمات اجتماعی در منطقه یک گفت : با توجه به ماموریت های خدمات مرکز اجتماعی درباره کمک به رونق کسب و کار و مشاغل خانگی و لزوم حمایت از شرکت های دانش بنیان و مردم نهاد، مرکز خدمات اجتماعی ضمن در اختیار گذاشتن فضای مناسب برای این مجموعه‌ها به حمایت از آنها می پردازد.

او در ادامه افزود : همچنین مدیران مرکز کسب و کار های نوین، شرکت دانش بنیان آصف، مجموعه تربیتی کودکان مشق، موسسه ستاک(پرتو)، مرکز خیرین شمیرانات، مرکز روانشناسی و درمانی کودکان اوتیسم در این برنامه حضور داشتند و طهماسبی عضو هیئت اندیشه ورز و مجری طرح موسیقی درمانی ضمن معرفی خود به اهداف بلند مدت شرکت اشاره کردند.

توحید صدر درباره حضور این شرکت ها در جلسه اضافه کرد و گفت : هر یک از این شرکت ها درباره مهمترین فعالیت ها و عملکرد هایشان توضیح دادند. این موارد به تفکیک شرکت ها شامل مرکز کسب و کارهای نوین (راه اندازی گردشگری سلامت در کشورهای اسلامی)، شرکت دانش بنیان آصف(حمایت از تولیدات ارگانیک و محصولات تولید نشده)، موسسه تربیتی کودکان مشق (فعالیت در حوزه فرزندپروری با چاپ نشریه مخصوص خانواده ها)، موسسه ستاک (حمایت از کودکان کار و خیابان و ارائه آموزش های مناسب به آنها)، مرکز خیرین شمیرانات (حمایت از نیازمندان در سطح کشور، راه اندازی مرکز سلامت خیرین شمیرانات)، مرکز روانشناسی و درمانی کودکان اوتیسم ( حمایت از کودکان اوتیسم و آگاهی بخشیدن به خانواده ها در خصوص چگونگی رفتار با آنها) را شامل می شود.

توحید صدر درباره اهداف پژوهشکده آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: مرکز خدمات اجتماعی منطقه یک قصد دارد پژوهشکده آسیب های اجتماعی را در منطقه یک با محوریت فعالیت های علمی و حمایت از گروه های دانشجویی،فنی و علمی راه اندازی کند.

در پایان احمدی صدر ضمن تقدیر از این عزیزان بر حمایت هر چه بیشتر از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.