در ایران نیز شرکتهای زیادی تلاش میکند تا به حمایت از ورزشکاران بپردازند، اما این شرکتها بعضاً به سراغ گروههای درجه یک یا ورزشهای پرطرفدار میروند و کمتر در این حوزه بهصورت حرفهای برخورد میکنند، چراکه هدف آنها حمایت از ورزش نیست بلکه تبلیغ صرف است.
به همین دلیل اغلب این حمایتها بیثمر بوده و ورزشکاران یا ورزش رشدی نمیکند، اما شرکتهایی هم هستند که بهصورت حرفهای و بهدوراز حاشیه، به دنبال حمایت از ورزش و ورزشکاران میپردازند.
شرکت بیمه تجارتنو در سالهای اخیر توانسته در عرصه حمایت از ورزش و ورزشکاران، عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته و از تیمها و ورزشکاران و حتی رشتههای ورزشی مختلفی حمایت کند.
بهعنوان نمونه، در سال ۹۸ شرکت حامی مالی شرکت فولاد مبارکه سپاهان شد. درحالیکه همه شرکتها به تیم مقابل و مشهور و پرطرفدار روی آورده بودند، اما بیمه تجارتنو به دوراز حواشی موجود از این تیم حمایت کرد. همچنین در سال ۹۹ شرکت در مازندران به حمایت از ورزش استانی پرداخت و از ورزشکاران این استان حمایت مالی شد.
در همین رابطه، نیما نوراللهی مدیرعامل شرکت، اخیراً طی مصاحبهای اعلام کرد که در نظر دارد که حمایت بیشتری از ورزش انجام داده و رشتههای مختلف و ورزشکاران مختلفی را پشتیبانی بیمه گری و حتی مالی کند.
علاوه بر این و در آخرین اقدام، بیمه تجارتنو با فدراسیون تکواندوی ایران همکاری را آغاز کرد.