تداوم رسیدگی به درخواست های شهروندان در منطقه ۱۸
تداوم رسیدگی به درخواست های شهروندان در منطقه ۱۸
اقتصادوتجارت : هفدهمین جلسه ملاقات مردمی شهردار منطقه 18 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸؛ به دنبال هماهنگی‌های انجام شده جهت برگزاری برنامه ملاقات مردمی، شهروندان منطقه ۱۸صبح روز دوشنبه ۲۷دی ماه با یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸ به گفت‌وگو نشستند و درخواست ‌های خود را پیگیری کردند.
یعقوب هوشیارشهردار منطقه با توجه به اهمیت این جلسات گفت: ملاقات مردمی نوعی ارتباط در جهت توسعه مدیریت شهری، تسهیل در پیگیری درخواست‌های شهروندان در جهت خدمت رسانی مطلوب می باشد.
وی ضمن بررسی مشکلات مردم در زمینه پرونده های شهرسازی موضوعات ذکر شده عنوان کرد: درخواست پایان کار و درخواست پروانه ساخت جهت واحد مسکونی واجرای احکام، پرونده های حقوقی جزء تکراری‌ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که موارد به معاونین مرتبط با دستور مستقیم ارجاع شد .
این جلسه هفدهمین جلسه ملاقات مردمی شهروندان با شهردار منطقه ۱۸ از ابتدای سال بوده است.
لازم به یادآوری است شهروندان متقاضی ملاقات مردمی با شهردار می توانند از طریق ارتباط تلفنی با اداره روابط عمومی به شماره تلفن ۶۶۲۱۲۰۲۰ و یا مراجعه حضوری به نشانی: بلوار معلم- خیابان حیدری شمالی-خیابان شهدای دانش آموز ضلع جنوبی- پارک قائم ساختمان معاونت حمل و نقل و ترافیک طبقه همکف اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸و یا از طریق سامانه ملاقات مردمی شهرداری تهران ( اپلیکیشن تهران من ) اقدام نمایند.